Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@00:22:16 GMT

شهادت افسر مدافع وطن در درگیری‌های کورین زاهدان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۷۵۴۳

شهادت افسر مدافع وطن در درگیری‌های کورین زاهدان

استوار یکم "مجید رجایی"، افسر نیروی انتظامی اهل نجف آباد فاروج در درگیری‌های کورین زاهدان و در حال حفاظت از پاسگاه انتظامی با تیر مستقیم به شهادت رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، طی حمله اشرار مسلح به پاسگاه کورین زاهدان، در شبانگاه هفتم اسفند ماه ، باعث شهادت یک مامور و مجروح شدن یکی دیگر از مدافعان امنیت در سیستان و بلوچستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استوار یکم "مجید رجایی"، افسر نیروی انتظامی اهل نجف آباد فاروج از استان خراسان شمالی در درگیری های کورین زاهدان و در حال حفاظت از پاسگاه انتظامی با تیر مستقیم به شهادت رسیده است.

 مراسم تشییع از پیکر مطهر شهید مجید رجایی روز شنبه دهم اسفند ماه ساعت ۱۰ صبح از چهارراه چری این شهرستان به سمت میدان مرکزی شهر فاروج برگزار می شود و بعد از تشییع در شهر فاروج به زادگاهش در روستای نجف آباد منتقل و در آنجا تشییع و تدفین می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کورین زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده گیری یک قلاده گرگ در مشهد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرماندهی انتظامی مشهد گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر حضور یک قلاده گرگ هار در روستای بهشت اطراف مشهد ماموران انتظامی پاسگاه فردوسی به همراه فرمانده پاسگاه به محل اعزام  و با رعب و وحشت مردم  و درخواست آنان برای از پای در آوردن  گرگ روبرو شدند.

سرهنگ عباسعلی دهقانی افزود: با وجود این که ماموران امکان استفاده از سلاح گرم را داشتند، اما با هدف حفظ محیط زیست و جان این گونه  جانوری، ماموران  پلیس به همراه شهرداری و آتش نشانی و یاری اهالی در عملیات چهار ساعته ابتدا گرگ را به یک باغ هدایت و در ادامه زنده گیری کردند.

وی گفت:  این گرگ هار  به اداره محیط زیست مشهد تحویل شد.

خراسان رضوی دارای ۴۱ منطقه چهارگانه و شکار ممنوع شامل ۲۸ اثر ملی طبیعی، پارک ملی، پناهگاه حیات وحش، مناطق حفاظت شده و ۱۳ منطقه شکار ممنوع است.

مساحت زیستگاه‌های طبیعی و وحوش در خراسان رضوی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار است.

دیگر خبرها

  • شکایت مجید انتظامی از تلویزیون
  • قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج / قاتل متواری شد
  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج/ ۲ نفر کشته شدند
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش
  • زنده گیری یک قلاده گرگ در مشهد
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • تروریست ها یک افسر نیروی انتظامی را به شهادت رساندند
  • شهادت یک نفر از پرسنل یگان انتظامی خاش
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید