Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@15:34:22 GMT

یک استقلالی محروم شد!

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۷۵۷۵

یک استقلالی محروم شد!

بازیکن استقلال در آستانه بازی این تیم در نیم فصل دوم شانس همراهی تیمش را از دست داد.

به گزارش برنا؛ داریوش شجاعیان هافبک تیم استقلال به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال مقابل مس رفسنجان همراهی کند و محمود فکری نمی تواند از او در بازی اول تیمش در برابر مس استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال داریوش شجاعیان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلالی‌ها: مانع بزرگ برطرف شد!

از مهمترین دغدغه‌های باشگاه استقلال برای کسب مجوز حرفه‌ای تسویه حساب با طلبکاران خارجی بود. البته در مورد ریکاردو ساپینتو و عزیزبک آمانوف چون پرونده به تجدیدنظر رفته و استقلال پیرامون رقم مدنظر آن‌ها شکواییه و دفاعیه دوباره ارائه کرده است، کار به این فصل لیگ قهرمانان نخواهد رسید و ماجرای این دو نفر احتمالا در تابستان حکم نهایی خواهد داشت اما دستیاران ریکاردو ساپینتو حکم قطعی گرفته بودند که پیش از ایام نوروز مطالباتشان پرداخت شد.

دقایقی قبل مطلع شدیم مذاکرات استقلال با سانتا کلارا پرتغال از بابت پرداخت سهم محمد محبی به خاطر حضور در جمع آبی‌پوشان در لیگ بیست‌ودوم نیز نتیجه داد و قضیه مرتفع شده است.

از قرار معلوم پیگیری‌های علی خطیر طی یک هفته آغازین سال جدید و تامین اعتبار قبل از فرارسیدن سال ۱۴۰۳ موجب شد تا داستان حل شود و این‌طور که پیداست حالا دیگر استقلال بخش وسیعی از مشکلات را از سر راه خود برداشته می‌بیند.

با این اوصاف بعید به نظر می‌رسد ۱۱ فروردین برای استقلال از بابت بدهی‌ها مشکلی به وجود بیاید چون مدارک آماده شده و قرار است در اختیار کمیته صدور مجوز حرفه‌ای قرار بگیرد؛ با توجه به قانونی بودن و طی شدن تمام مراحل مدنظر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، آن‌طور که استقلالی‌ها می‌گویند مشکل دیگری ایجاد نخواهد شد.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای استقلالی‌ها: مانع بزرگ برطرف شد!
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • عادت خوب ستاره ازبک استقلال: گل‌سازی!
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!