Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های خبری از آزادی یک اسیر فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی بعد از گذشت ۱۵ سال اسارت خبر دادند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، رسانه‌های خبری از آزادی یک اسیر فلسطینی از بند زندان رژیم صهیونیستی بعد از گذشت ۱۵ سال خبر دادند. کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی «بلال النجار» اسیر فلسطینی از شهر «الخلیل» را آزاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، این اسیر فلسطینی پس از آزادی از بند رژیم صهیونیستی بر مقاومت در برابر تل آویو تأکید کرد. این درحالی است که روز یکشنبه اخیر نیز صهیونیست‌ها «محمد ابوجزر» اسیر فلسطینی را پس از ۱۷ سال اسارت آزاد کردند. ابوجزر از ساکنان شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه بود و بعد از ۱۷ سال از بند زندان ریمون در اراضی اشغالی آزاد شد.

نظامیان صهیونیست محمد ابوزجر را در فوریه سال ۲۰۰۴ بازداشت کرده بودند. وی بعد از آزادی در سخنانی تاکید کرد: پیام زنان و مردان اسیر فلسطینی پیامی قدرتمند به همه کسانی است که تفنگ‌های آن‌ها را در دست دارند؛ آن‌ها باید برای آزاد کردن این اسیران از زندان‌های ظلم رژیم صهیونیستی متحد شوند.

پیش از این، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی به تلاش‌های اخیر مقامات رژیم صهیونیستی برای بازپس‌گیری نظامیان اسیر خود واکنش نشان داده بود. سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این خصوص گفت: دشمن صهیونیستی جز از طریق یک عملیات مبادله حقیقی پس از طی مذاکرات غیرمستقیم، قادر به بازپس‌گیری نظامیان اسیر خود نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی مقاومت حماس اسیر فلسطینی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین لفاظی خود علیه حماس اظهارکرد: همچنان ۱۳۳ نفر از شهروندان ما در جهنم حماس اسیر هستند و ما متعهد هستیم زنده یا مرده آنها را بازگردانیم!

وی افزود: حماس تمام پیشنهادهای ما برای آزادی ربوده شدگانمان را رد کرده و این مطلبی است که وزیر خارجه آمریکا گفته است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: به زودی ضربات قوی به حماس وارد خواهیم کرد و فشارهای سیاسی و نظامی را بر آن برای آزادی ربوده شدگانمان افزایش خواهیم داد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • غزه؛ محور گفتگوی «بلینکن» و «گالانت»
  • بازداشت ۸۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته
  • ارتکاب قتل در روز دوم آزادی از زندان
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • پاسخ جسورانه کودک فلسطینی به بمباران‌های رژیم صهیونیستی + فیلم
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • بیانیه باشگاه اسیر فلسطینی در واکنش به حوادث اردوگاه نور شمس
  • شهادت ۲ فلسطینی در عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل