Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان با شکست خانگی سنگین هیئت فوتبال و پیروزی نامی نو در ساری همراه بود.

 هفته پایانی دور رفت لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه (۸ -اسفندماه) با انجام چند دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

به گزارش ایسنا، تیم هیئت فوتبال از ساعت ۱۱ در ورزشگاه توانا میزبان مس رفسنجان، دیداری که در پایان با شکست سنگین ۱۲ بر صفر آن ها همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی تیم هیئت فوتبال اصفهان:

فاطمه جزینی، زهرا رمضانی، الهام یزدانی، میترا مسعودی، راضیه منصوری، راضیه پرسه، فاطمه نصرالهی، مطهره غلامی، شیما کیانی، سمیه احمدی، آذین برکتین و سارا محمدی.

مربی: ساناز  محمدی

اسامی تیم مس رفسنجان:

فاطمه اعتدالی، هما آقایی، سهیلا رودسری، زهرا احمدی زاده، زهرا قلی زاده، محدثه محمدی، عصمت داودی کیا، سحر زمانی، عطیه صمدزاده، عاطفه حسن خانی، مطهره مصطفایی و عارفه یوسفی.

سرمربی: عاطفه رضایی

مسی ها که هفته گذشته در دیداری پر گل ۱۴ بر صفر اسفراین را در رفسنجان شکست داده بودند در این دیدار نیز به دنبال یک پیروزی پر گل دیگر بود.

حملات بی امان مس رفسنجان از همان ابتدا شروع شد، اولین گل این دیدار را زهرا احمدی زاده در دقیقه ۲ وارد دروازه اصفهان کرد و یک دقیقه بعد نیز گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. دقیقه پنج سحر زمانی با شوتی سرکش گل سوم مس رفسنجان را به ثمر رساند. بعد آن شاگردان محمدی مقاومت زیادی مقابل حملات زیاد تیم مس داشتند. ۱۱ دقیقه مقاومت آنها در دقیقه ۱۶ توسط زهرا علیزاده شکسته، شماره ۶ مس یک دقیقه بعد نیز گل دوم خود را زد.

دو گل بعدی مس رفسنجان در دقایق پایانی توسط محدثه محمدی و زهرا علیزاده زده شد تا مس همانند بازی گذشته خود نیمه اول را با نتیجه ۷ بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم محدثه محمدی دقیقه ۲۲ تعداد گل های مس را به عدد ۸ رساند، فاطمه اعتدالی نیز دقیقه ۲۸ برای تیمش نهمین گل را زد.

در ادامه نیز سهیلا رودسری در دقایق ۳۴ و ۳۶ دو گل دیگر برای مس زد تا او نیز در جمع گلزنان این بازی قرار گیرد، مسی ها در دقیقه پایانی نیز توسط عصمت داودی کیا به گل ۱۲ رسیدند تا در نهایت با نتیجه ۱۲ بر صفر پیروز میدان شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی فوتسال هیئت فوتبال مس رفسنجان بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره دیدار دو تیم مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر برگزار شد و از سوی رحمان احمدی مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

جریمه نقدی سپاهان و 4 باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده

 

وی به همین خاطر به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد که این به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه های سرچشمه پیدا شد
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه
  • دختران فوتبال ایران، ترکمنستان را هفت‌تایی کردند
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • شکست تیم فوتبال آلومینیوم از ذوب آهن