Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@07:40:35 GMT

نرخ هر کیلو مرغ منجمد چند؟

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۷۷۱۵

نرخ هر کیلو مرغ منجمد چند؟

باشگاه خبرنگاران: علیرضا سالمی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران ، از افزایش عرضه مرغ گرم با نرخ مصوب خبر داد و گفت: روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ تن مرغ گرم از طریق صنوف اتحادیه پرنده و ماهی و اصناف با نرخ ۱۹ هزار و ۴۰۰ تومان در اختیار مغازه داران شهر تهران قرار می گیرد که با نرخ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان باید به مصرف کننده توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به عرضه کافی مرغ گرم، روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب ۱۵ هزار تومان در میادین میوه و تره بار در حال توزیع است.

سالمی با اشاره به اینکه عرضه مرغ گرم نسبت به هفته گذشته ۲ برابر رشد داشته است، بیان کرد: در هفته گذشته ورودی میدان بهمن ۴۰۰ تن بود که هم اکنون به ۲ برابر رسیده و برنامه داریم که از هفته آینده تا شب عید عرضه مرغ گرم را افزایش دهیم.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران ادامه داد: بنابر برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در جوجه ریزی و تولید مرغ مشکلی وجود ندارد و عرضه از ۱۰ اسفند به مراتب بهتر می‌شود.

وی با بیان اینکه عرضه مرغ تا نیمه اول فروردین ادامه دارد، گفت: تامین به میزان کافی در خصوص اقلام‌پروتئینی صورت گرفته و مشکلی از حیث گوشت مرغ و تخم مرغ وجود ندارد.

سالمی با اشاره به اینکه برنامه ای برای افزایش قیمت مرغ نداریم، بیان کرد: تا فروردین هر کیلو مرغ منجمد با نرخ ۱۵ هزار تومان و مرغ گرم با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در اختیار مردم قرار گیرد و بعد از آن باید منتظر ماند و دید که ستاد تنظیم بازار چه تصمیمی اتخاذ می‌کند.

مدیر کل پشتیبانی امور دام‌استان تهران درباره آخرین وضعیت عرضه گوشت در بازار گفت: با توجه به افزایش قیمت گوشت در بازار، تفاهم‌نامه‌ای با ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص تامین هزار تن گوشت امضا شده تا این مقدار گوشت با نرخ متعادل در بازار عرضه شود.

سالمی در پایان با بیان اینکه نهاده دامی به میزان کافی تامین شده است، تصریح کرد: با توجه به موجودی ذخایر نهاده در انبارها، کمبودی در عرضه وجود ندارد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت مرغ قیمت مرغ منجمد عرضه مرغ مرغ گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس این گزارش، این سبد زعفران که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱ است، با قیمت پایه ۹۴ میلیون تومان در ازای هر کیلوگرم و با حداقل خرید ۱۰ کیلوگرم با شرایط اعلامی مندرج در آگهی بورس کالا، فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران عرضه می‌شود.

بر اساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالا، عرضه سبد زعفران محصول تولید سال ۱۴۰۱ بر پایه استاندارد ملی ایران (شامل رشته‌ای بریده درجه یک ۶.۳۹ درصد، رشته‌ای بریده درجه دو ۲۲.۸۱ درصد، رشته‌ای بریده درجه سه ۲۶.۷۳ درصد، رشته‌ای درجه یک ۲۱.۳۲ درصد، رشته‌ای درجه دو ۱۹.۶۰ درصد، رشته‌ای درجه سه ۳.۰ درصد و زعفران دسته‌ای ۰.۰۵ درصد) است.

گفتنی است؛ در عرصه نخست زعفران تعاونی‌های روستایی در سال جاری که در فروردین برگزار شد بیش از ۴ برابر کالای عرضه شده، در زمان برگزاری آن عرضه متقاضی خرید شرکت کرده بودند.

کد خبر 6086151

دیگر خبرها

  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • کباب کردن ۱۲ کیلو گوشت توسط بانوی آذربایجانی (فیلم)
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان