Web Analytics Made Easy - Statcounter

رافائل نادال به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر، از حضور در مسابقات 500 امتیازی روتردام انصراف داد.

با انصراف رافائل نادال از مسابقات 500 امتیازی روتردام، دنیل مدودف می تواند به رتبه دوم رنکینگ ATP صعود کند.

مقایسه تنیس در زمین های مختلف؛ چه تفاوت هایی میان زمین رس، چمن و هارد کورت وجود دارد؟

ادامه سلطنت پادشاه استرالیا؛ نواک جوکوویچ برای نهمین بار قهرمان استرالیا اوپن شد

نوله در تعقیب فدال؛ هجدهمین عنوان قهرمانی نواک جوکوویچ در مسابقات گرند اسلم

به گزارش طرفداری و به نقل از اکانت رسمی رافائل نادال در توییتر، مرد شماره 2 تنیس جهان که قبل از شروع مسابقات اوپن استرالیا نیز از عدم آمادگی خود گفته بود، به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر، در مسابقات 500 امتیازی روتردام شرکت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادال تا به حال هیچوقت قهرمان این مسابقات که در سطح هاردکورت برگزار می شود، نشده است و بهترین رتبه او مقام دوم در سال 2009 بوده است. به این ترتیب دنیل مدودف که به دلیل درخشش در اولین گرند اسلم سال به رتبه سوم رنکینگ ATP صعود کرده است، اگر به فینال این رقابت ها صعود کند، فاصله 115 امتیازی خود با نادال را جبران می کند و به رنک دوم ATP صعود می کند.

اخبار داغ 

پرویز پرستویی: من در رکاب علی کریمی هستم | ماجرای هزار تبلتی که علی کریمی از طریق خیریه به دست دانش آموزان می رساند احتمال توافق گل گهر و تراکتور | معاوضه علیرضا حقیقی و محمدرضا اخباری بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت منچسترسیتی اولین تیم تاریخ سطح اول فوتبال انگلیس است که در 12 بازی متوالی خارج از خانه به پیروزی می رسد جدایی هالند از دورتموند در تابستان آتی، رکورد فروش این باشگاه را خواهد شکست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رافائل نادال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف: از هواداران ارزشهای تحمیلی غرب روزبه‌روز کم می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «دیمیتری مدودف» معاون رییس شورای امنیت ملی روسیه و رییس‌جمهور سابق این کشور با اشاره به سیاست‌های کنونی کشورهای غربی در تحولات مختلف جهانی اعلام کرد که ارزش‌های غربی تحمیل‌شده از طریق مناقشه، خونریزی و کشتار، بسته‌های مشکوکی هستند که روزبه‌روز از هواداران و طرفداران آنها کم می‌شود. کم می شود.

به گفته مدودف جایگاه «ارزشهای غربی حتی در بین کشورهایی که پیش از این مقهور و تسلیم مطلق آنگلوساکسون‌ها و غربی‌ها بودند، هم کم‌رنگ شده است و صبر آنها به سرآمده است.»

کد خبر 6080966

دیگر خبرها

  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا
  • هیات اسکواش گلستان به رتبه دوم کشور صعود کرد
  • مدودف: از هواداران ارزشهای تحمیلی غرب روزبه‌روز کم می‌شود
  • نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم
  • جام جهانی تنیس روی میز|عالمیان با دومین شکست از صعود بازماند
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد