Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@00:19:24 GMT

روند کاهشی قیمت طلا و سکه در پایان هفته

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۷۸۳۰

روند کاهشی قیمت طلا و سکه در پایان هفته

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، نادر بذرافشان گفت: در هفته جاری به دلیل خبرهای اقتصادی و سیاسی در دنیا، شاهد افت قیمت‌های طلا و سکه بودیم.

وی اظهار داشت: این کاهش، در بازار داخلی تاثیر گذاشت و باعث شد هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۹ هزار تومان افت داشته باشد.

بذرافشان اضافه کرد: بر اساس این افت قیمت، نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۳۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۷۰ هزار تومان و سکه گرمی در ۷۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت انس جهانی طلا ۱۷۹۶ دلار است، گفت: هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۹۹ هزار تومان است.

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر افزود: قیمت سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

پربیننده ترین قیمت دلار ۷ اسفند ماه ۱۳۹۹ تکرار سقوط دهه۶۰ در انتظار دلار؟ قیمت دلار ۶ اسفند ماه ۱۳۹۹ ادامه مسیر نزولی قیمت طلا/ عقب‌نشینی فلزات گرانبها با افزایش بازده اوراق قرضه بازار سرگردان فلزات گرانبها/ طلا بار دیگر عقب‌نشینی کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سکه سکه برجام هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در نخستین جلسه شورای ترافیک این شهرستان، گفت: آمار تصادفات در محور‌های مواصلاتی این شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال کاهشی بوده و در بخش‌های تصادفات جرحی و خسارتی نیز به ترتیب کاهش ۶۳ و ۵۰ درصدی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد علت اصلی تصادفات خطای انسانی است، اضافه کرد: در بازدید صورت گرفته از نقاط حادثه خیز تمام مصوبات اجرا خواهد شد تا با همکاری رانندگان میزان تصادفات به حداقل برسد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی و اعمال قانون نسبت به مسافرکش‌ها با همکاری دستگاه قضایی در دستور کار قرار دارد.

عباسی ضمن انتقاد از وضعیت ترافیکی مهاباد افزود: عملیات نصب و راه‌اندازی دوربین‌های هوشمند در تقاطع‌های شهری در کنار اجرای طرح‌های ترافیکی و طرح‌های کمربندی توسط شهرداری بر کاهش بار ترافیکی تاثیر مثبت گذاشته است.

وی بیان کرد: شهروندان و کارشناسان حوزه ترافیک هم که پیشنهادی کاربردی و قابل اجرای در راستای کاهش بار ترافیکی شهر را دارند، آن را به دبیرخانه شورای ترافیک ارایه دهند.

وی با تاکید بر اعمال قانون مستمر نسبت به متخلفان و سد معبر مناطق مختلف شهر، گفت: ساماندهی فلکه ساعت نیز در دستور کار قرار دارد.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و طی سال‌های گذشته نبود طرح‌های ترافیکی گلایه شهروندان را در پی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، به‌زودی سقوط می‌کند
  • قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، بزودی سقوط می‌کند
  • ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / تتر کاهشی شد
  • قیمت دلار بازار غیررسمی در سراشیبی
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد
  • دلار بازار غیر رسمی در سراشیبی
  • کاهش قیمت دلار در پی پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل