Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ امام‌جمعه قم با بیان اینکه سخن از معاهده با دشمنان باید از موضع قدرت باشد، گفت: در زمینهٔ برجام نوبت ایران است که آمریکا و هم‌پیمانانش را راستی آزمایی کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: مسئولیت علمای دین تبیین جامع حقایق اسلام ناب و آموزه‌های مکتب اهل‌بیت(ع) و همچنین پرهیز از کتمان حقایق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسئولیت از رهگذر اجتهاد و جامعیت عملی می‌شود و افرادی که این صلاحیت را ندارند نباید با استفاده از تریبون عمومی دست به تحریف قرآن بزنند.

 هرگونه مهلت دادن به آمریکای پیمان‌شکن برخلاف آیات الهی است 

امام‌جمعه قم بیان کرد: سخن از معاهده با دشمنان باید از موضع قدرت باشد و نه ضعف، درزمینهٔ برجام نوبت ایران است که آمریکا و هم‌پیمانانش را راستی آزمایی کند، آمریکا در برجام به تعهدات عمل نکرد و باید لغو تحریم‌ها موردتوجه باشد و هرگونه مهلت دادن به آن‌ها برخلاف آیات الهی است.

قدردانی امام جمعه قم از اقدام عزت‌مندانه و مقتدرانه سپاه / با کوچک‌ترین جسارت آمریکا ‌انتقام سخت‌تری ‌گرفته می‌شودامام جمعه قم: ‌همه در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند / معامله قرن سبب شکست رژیم صیونیستی و آمریکا می‌شودامام جمعه قم: حضور گسترده مردم در صحنه انقلاب نشان از اخلاص و روحیه انقلابی در جامعه اسلامی است

  هیچ‌گونه مذاکره رسمی و غیررسمی به آمریکا نباید صورت بگیرد  

تولیت حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به آیه‌ای از سوره توبه عنوان کرد: خداوند می‌فرماید تا زمانی که آن‌ها پایبند هستند شما پایبند باشید، زمانی که آمریکا از برجام خارج و اروپا به تعهدات خود عمل نکرد دیگر نباید هیچ‌گونه مذاکره رسمی و غیررسمی صورت بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) تصریح کرد: از گناهان کوچک پرهیز کنید چون گاهی فساد و اثرات گناهان کوچک از گناهان بزرگ بیشتر است، اگر کسی گناه بزرگی را مرتکب شود از خودش متنفر می‌شود و این موضوع سبب بازگشت و توبه است ولی گاهی شخصی گناه کوچکی انجام می‌دهد با خود می‌گوید چیزی نبود و ضرری نداشت و این موضوع سبب می‌شود شرمنده و پشیمان نشود و درنتیجه توبه و آمرزش در کار نیست.

استاد حوزه علمیه با اشاره به فرارسیدن سال روز رحلت حضرت زینب(س) گفت: از رسول خدا(ص) نقل‌شده است که هرکسی بر مصیبت‌های حضرت زینب(س) گریه کند همانند کسی است که بر برادرانش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) گریسته است.

آیت‌الله سعیدی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری سخنان مهمی بیان کرد که باید موردتوجه باشد، ایشان در این دیدار بر غنی‌سازی بر اساس نیازهای کشور تأکید کردند.

امام‌جمعه قم گفت: اقامه دین به معنای عملیاتی کردن آموزه‌های دین در ابعاد گوناگون زندگی مسئولیتی همگانی برای دولت و ملت است و باید به فرهنگ  عمومی تبدیل شود.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) بیان کرد: امروز جامعه ما با مفهوم جهاد، شهادت، وحدت برادری، تعاون و شدت عمل در برابر کفار و مقاومت در برابر زورگویان آشنا است.

 ملت ایران هیچ‌گاه به دشمنان کینه‌توز و پیمان‌شکن باج نمی‌دهد 

نماینده ولی‌فقیه در استان قم عنوان کرد: بر اساس فتوای صریح و مستند مقام معظم رهبری و مراجع معظم هرگونه انباشت سلاح هسته‌ای و میکروبی حرام شرعی است، به‌هرحال بهره‌مندی از انرژی هسته‌ای حق مسلم و شرعی و قانونی ملت ایران است و هرگز از این حق مسلم کوتاه نمی‌آییم و هرگز به دشمنان کینه‌توز و پیمان‌شکن باج نمی‌دهیم.

وی مقاومت ملت ایران در برابر هجمه‌های دشمن را موردتوجه قرارداد  و تصریح کرد: به حول و قوه الهی و با تکیه‌بر توان و ظرفیت ملت قهرمان ایران اسلامی برای مقابله با زورگویی دشمنان هرگز درزمینهٔ رشد و پیشرفت کشور عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: با اتکا به خداوند و عنایت حضرت مهدی(عج) و با رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای و با تکیه‌بر توان و اتکای دانشمندان، مدیران، جوانان مومن و انقلابی  و پای‌کار از این مرحله سخت به‌سلامت عبور کرده و دشمنان اسلام ناب را ذلیلانه وادار به عقب‌نشینی خواهیم کرد.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه قم پیمان شکن آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت معنوی ایران غرق در سرور و شادمانی است

به گزارش خبرگزاری مهر، حرم ملائک پاسبان در میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) غرق نور و سرور است، صحن‌ها و رواق‌ها با چراغ‌های رنگارنگ و کتیبه‌ای زیبا آذین بندی شده است، به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی با محوریت حرم مطهر رضوی در مشهد در حال برگزاری است.

ویژه برنامه جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) امروز سه‌شنبه ساعتی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با قرائت زیارت امین‌الله و عرض ارادت به ساحت امام مهربانی‌ها توسط وحید اصغری در رواق بزرگ امام خمینی (ره) آغاز می‌شود.

اجرای برنامه درس‌هایی از قرآن با سخنرانی آیت‌الله سید علیرضا صدر حسینی و اجرای برنامه مدیحه‌سرایی با نوای مدیحه‌سرای اهل بیت (ع) رضا آتشبار از دیگر برنامه‌های سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) در حرم مطهر رضوی است.

سلسله جشن‌های میلاد امام حسن مجتبی (ع) در شام میلاد این امام همام نیز ادامه دارد و ویژه برنامه شام میلاد آن حضرت با اجرای قطعه‌ای هنری و زیبا در وصف نور چشم حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) توسط گروه سرود و همخوانی گلدسته‌های حرم آغاز می‌شود.

همچنین امروز در ویژه برنامه‌های سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) زائران و مجاوران حریم ملکوتی رضوی دعای افتتاح را با نوای مداح و ذاکر اهل بیت (ع)؛ ابراهیم احمدی زمزمه خواهند کرد.

بیان نکات تفسیری قران کریم توسط مفسر قرآن آیت‌الله محمدمهدی شب‌زنده‌دار، شعرخوانی شاعر آئینی نوید اطاعتی و قرائت دعای توسل با نوای هادی الهی از دیگر برنامه‌های شام میلاد امام حسن مجتبی (ع) در حرم مطهر رضوی است.

کد خبر 6062715

دیگر خبرها

  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • ظریف: روسیه، ایران را فدای آمریکا می‌کند
  • عصبانیت آمریکا از دست ماکرون
  • آمریکا از دست ماکرون عصبانی است
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • قدرت نمایی ایران مقابل آمریکا با این موشک هایپرسونیک /قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان را بشناسید+جزئیات
  • امام حسن در جنگ با ایران شرکت نکرد / اگر امام حسن صلح نمی‌کرد، معاویه یوم‌المرحمه‌ی دوم را اجرا می‌کرد!
  • پایتخت معنوی ایران غرق در سرور و شادمانی است
  • با توجه به موضع آمریکا، امیدی به مذاکرات نیست
  • سفر هیأت صهیونیست به آمریکا لغو شد/ کاخ سفید ابراز ناامیدی کرد