Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی  امروز در خطبه‌های نماز این شهر با بیان اینکه دشمنان ما در صدد ایجاد آشوب و تفرقه در منطقه و کشور ماهستند و باید مراقب توطئه و نیرنگ‌شان بود، اظهار داشت: برای خنثی شدن این توطئه باید در مسائل کلی و سیاسی نظام اسلامی یکصدا بود و تحت نظر رهبری معظم مطالب را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سیرجان افزود: اختلاف نظرها را باید حل کرد و اگر امروز کشورهای اروپایی جمهوری اسلامی را مورد خطاب در مسئله برجام قرار می‌دهند و با ادبیات مستکبرانه و طلبکارانه حرف می‌زنند و مرتب در مورد تعهدات برجامیِ ایران بحث می‌کنند، باید بدانند کسی که باید مورد خطاب قرار بگیرد خود آنها هستند.

وی گفت: جمهوری اسلامی تا مدت طولانی‌ای به همه‌ی آنچه تعهد کرده بود پایبند بود و عمل کرد و آنها بودند که به هیچ تعهدی پایبند نماندند و امروز هم اینگونه مستکبرانه و متکبّرانه حرف زدن، به‌شدت مورد نفرت ملت ایران هستند و در افکار عمومی ما منفورتر می‌شوند.

امام جمعه سیرجان ادامه داد: فشار حداکثری به جمهوری اسلامی اگرچه تاکنون به شکست انجامیده است، اما دشمن همچنان در تلاش است تا با این روش‌های شکست خورده، به اهداف خود برسد و از هر فرصتی در این زمینه استفاده می‌کند و از حالا توطئه کاهش مشارکت مردم در انتخابات آینده را زمزمه می‌کند و این رویداد مهم و سرنوشت‌ساز همواره از اهدف دشمن بوده و هم‌اکنون نیز این اهداف دنبال می‌شود.

حسینی انتخابات را عرصه مشارکت مردم و نمایانگر قدرت مردمی و پشتوانه ملی نظام دانست و عنوان کرد: به هر میزان مشارکت بیشتری در انتخابات شکل بگیرد و مردم حضور گسترده‌تری داشته باشند، نظام از پشتوانه مستحکم‌تری برخوردار خواهد شد و ملت ما دولت جوان و حزب‌اللهی را انتخاب می‌کند که نظام اسلامی سربلند و مقتدر پیش برود.

وی با اشاره به اهمیت تنظیم بازار گفت: عدم نظارت مستمر و ضعف مدیریت در تولید و توزیع باید برطرف شود و این روزها گرفتار نارضایتی مردم در تورم و گرانی هستیم که باید مسئولان امر مشکلات مردم را در عمل برطرف کنند تا مردم هم آرامش لازم را در اقتصاد خود داشته باشند.

وی به اهمیت روز درختکاری اشاره و بر ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ و نگهداری آن در بین اقشار مختلف جامعه، توسعه فضای سبز شهری و جنگل‌های دست کاشت اطراف شهرها در کمربند فضای سبز و کنترل آلودگی محیط‌زیست تاکید کرد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: گرانی ضعف مدیریت نماز جمعه تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه جلسه وزیر صمت با شورای رقابت چه بود؟

سپهر دادجوی توکلی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جلسه ۶۵۳ شورای رقابت با حضور وزیر صمت و معاونان وزیر تشکیل شد که موضوعات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی مرکز ملی رقابت افزود: وزارت صمت به عنوان تنظیم‌گر فنی، مجری دستورالعمل‌های مختلف شورای رقابت در موضوعات متنوعی نظیر فولاد، استایرن منومر، روغن پایه، خودرو و… است.

توکلی با تاکید بر نقش وزارت صمت در فضای اقتصاد و کسب و کار کشور، گفت: با توجه به مصوبه ۶۳۳ شورای رقابت که اصلاح دستورالعمل ۵۴۳ تنظیم بازار خودرو است و نقش اجرایی پررنگ‌تری برای تنظیم‌گری فنی در نظر گرفته شده، در خصوص این بازار هم بحث و گفت و گوهای مهمی صورت گرفت و با توجه به نقش نظارتی شورای رقابت در مورد نحوه اجرا و چالش‌های پیش رو تبادل نظر شد.

وی تاکید کرد: باید در اجرای دستورالعمل شورای رقابت، به وزارت صمت کمک شود و این وزارتخانه مورد حمایت قرار گیرد تا بتواند نقش خود را به نحو احسن اجرایی کند.

توکلی تصریح کرد: همچنین این جلسه در راستای نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل شورای رقابت بود تا کمک کنیم نقص‌ها به خصوص در حوزه افزایش تولید مرتفع شود زیرا تنها راه کاهش قیمت در بازار، افزایش تولید است.

سخنگوی شورای رقابت گفت: نقدهای جدی در حوزه واردات وجود دارد که طبق صحبتی که رئیس سازمان توسعه تجارت در جلسه انجام داد، مشخص شد که اتفاقات خوبی در این حوزه افتاده و این رویه استمرار خواهد داشت.

کد خبر 6080183 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود
  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • اجاره ‏‏‌بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • اجاره‏‏ بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟
  • نتیجه جلسه وزیر صمت با شورای رقابت چه بود؟