Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، منابع محلی در استان الحسکه سوریه گفتند که خودروهای نظامی آمریکایی با ورود به یک زندان تحت کنترل شبه نظامیان کُرد، ۱۰ تروریست داعشی را با خود برده‌اند.
 
به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به گفته این منابع، خودروهای زرهی آمریکایی با پشتیبانی بالگردها این تروریست‌ها را از زندان «الثانویه الصناعیه» در الحسکه، به یک پایگاه نظامی در منطقه «الشدادی» در جنوب این استان منتقل کردند تا از آن‌جا به پایگاه بزرگ التنف» در مرز سوریه و اردن منتقل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
تروریست‌های داعش پس از ورود به پایگاه الشدادی، تحت چکاپ کامل قرار می‌گیرند تا برای انتقال به التنف آماده باشند. منابع سوری همچنین گفتند که آمریکا قصد دارد از تروریست‌های داعش برای حمله به ارتش سوریه، غیر نظامیان و مراکز مهم و حیاتی بهره ببرد.
 
خبرگزاری سانا در ادامه نوشت که نیروهای «اشغالگر» آمریکایی در دو سال گذشته بارها تروریست‌های داعش را از زندان‌های تحت کنترل شبه‌نظامیان کُرد در شمال شرق سوریه و همچنین از خاک عراق خارج کرده و در راستای اهداف خود به کار گرفته‌اند.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن یک نظامی اسرائیلی دیگر در غزه/ شمار نظامیان کشته شده اسرائیل به 596 نفر رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد که یک فرمانده در لشکر گیفعاتی در نبردهای جنوب نوار غزه کشته شد.

با کشته شدن این نظامی اسرائیلی شمار نظامیان کشته شده اعلام شده اسرائیل در نوار غزه از ابتدای جنگ علیه نوار غزه در هفتم اکتبر 2023 تا کنون به 596 نفر رسید.

ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد که در نبردهای 24 ساعت گذشته در نوار غزه 22 نظامی اسرائیلی دیگر زخمی شدند.

با زخمی شدن این نظامیان شمار نظامیان زخمی شده اسرائیل در نوار غزه نیز به بیش از 3152 نفر رسید.

در همین حال، یگان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که محل تجمع نیروهای رژیم اشغالگر را در اطراف بیمارستان الشفاء با خمپاره هدف قرار داد.

گردان های قسام نیز اعلام کرد که مبارزانش توانستند که یک نظامی اسرائیلی را در اطراف بیمارستان الشفاء در شهر غزه شکار کردند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • شمار نظامیان کشته شده اعلام شده اسرائیل به 597 نفر رسید
  • کشته شدن یک نظامی اسرائیلی دیگر در غزه/ شمار نظامیان کشته شده اسرائیل به 596 نفر رسید
  • جولان داعشی‌ها در ترکیه
  • جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریه
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • بازداشت ۱۴۷ مظنون داعشی در ترکیه
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟
  • وحشت از حمله داعش به المپیک پاریس
  • تجاوز هوایی آمریکا به مناطقی در «دیرالزور» سوریه
  • ولادیمیر پوتین: اوکراین هم‌دست تروریست‌هاست | ما می‌خواهیم بدانیم که دستور را چه کسی داده است