Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات کوهنوردی وصعودهای ورزشی شهرستان بویراحمد گفت: بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم در بین مردم زلزله زده شهر سی‌سخت توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛زریر حسین زاده رئیس هیات کوهنوردی وصعودهای ورزشی شهرستان بویراحمد اظهار داشت:با وقوع زلزله در شهرستان دنا شهر سی سخت در همان  شب تیم های امداد ونجات این هیات جهت امدادرسانی به شهرسی سخت اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص کمک رسانی به مردم اسیب دیده سی سخت و حومه گفت: کوهنوردان باشگاهها،گروه های کوهنوردی و ورزشکاران با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد در اقدامی داوطلبانه کمک های مالی نمودند که دراین راستا با خرید مایحتاج اولیه تاکنون ۵ هزار ۷۰۰ پرس غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی طبخ و به بین زلزله زدگان شهر سی ‌سخت توزیع شد.

وی افزود:اتحاد و همدلی در بین کوهنوردان وجوددارد و تیم قوی و مستعدی پای کاراست و امید است این امداد رسانی تا چند روز اینده ادامه یابد.

حسین زاده عنوان کرد: به منظور تکریم خانواده‌ های عزیز  سی سختی، این اقدام انجام شد  تا ان شاء الله به برکت وجود امام زمان (عج) بتوانیم در این روزهای سخت خدمت کوچکی به مردم ارائه دهیم.

شایان ذکراست صداقت مدیر کل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان،نظری رئیس ورزش و جوانان شهرستان دنا از نحوه طبخ بازدید وتشکر نمودند.

فرماندار دنا و معاونینش مراتب تشکر خودرا از هیات کوهنوردی شهرستان بویراحمد اعلام داشتند.

با انتصاب زریر حسین زاده بعنوان ریس هیات کوهنوردی شهرستان بویداحمد اتحاد و همدلی و همبستگی خاصی در بین کوهنوردان و باشگاهها و کوهنوردان ایجاد گردیده و کوهنوردان اثبات کردند که این حرکت نمادین بازتاب خوبی در سطح جامعه داشته است و مُعرف این واقیعیت است که کوهنوردی نه تنها یک ورزش بلکه آموزشگاه معرفت شناسی و کمک به هم نوع  است .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان بویراحمد هیات کوهنوردی سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته

برومند نظری در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با برنامه‌های پیش روی هیأت دوچرخه سواری استان البرز گفت: اجلاس نواب رؤسای سراسر کشور به میزبانی البرز در اردیبهشت ماه و برگزاری مسابقات استانی مستعدین و اعزام نفرات برگزیده به مسابقات المپیاد کشوری از جمله این برنامه‌ها هستند.

وی همچنین از میزبانی مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان و قهرمانی کشور، مسابقات قهرمانی کشور جاده جوانان در خرداد ماه، مسابقات قهرمانی کشور جاده بانوان و اعزام قهرمانان منتخب استان البرز به مسابقات کشوری در رده‌ها و رشته‌های مختلف دوچرخه سواری خبر داد.

رئیس هیأت دوچرخه سواری استان البرز با اشاره به برگزاری همایش‌هایی در بخش همگانی و با بیان اینکه سه شنبه‌های بدون خودرو در این استان در هفته جاری احیا می‌شوند، اظهار کرد: همچنین کلاس‌های مربی گری دوچرخه سواری در رده‌ها و درجات مختلف را نیز خواهیم داشت.

نظری برگزاری کلاس‌های دانش افزایی مربیان دوچرخه سواری استان البرز را از دیگر اقدامات این هیأت برشمرد و بیان کرد: مهمترین چالش ورزش دوچرخه سواری در البرز عدم وجود زیرساخت‌های ورزشی شامل پیست و ساختمان مناسب اداری است.

وی نامناسب بودن فضاهای شهری برای ورزش همگانی، مشکلات مالی و گران بودن دوچرخه و وسایل ورزشی، عدم وجود درآمد برای هیأت و مربیان ورزشی به دلیل نداشتن ورزشگاه و پیست را از دیگر مشکلات و چالش‌های پیش روی هیأت دوچرخه سواری استان البرز عنوان کرد.

رئیس هیأت دوچرخه سواری استان البرز خاطرنشان کرد: تقاضای بنده از استاندار البرز و شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج این است که نگاه ویژه ای به این رشته داشته باشند زیرا دوچرخه سواری تنها یک ورزش نیست بلکه یکی از وسایل حمل و نقل عمومی محسوب می‌شود.

نظری با اشاره به اینکه این ورزش و وسیله حمل و نقل عمومی می‌تواند درمان معضلات شهری باشد، اظهار کرد: درخواست ما این است که مسؤولان فضایی را در یکی از پارک‌های استان در اختیار ما قرار دهند و به ساخت یک پیست دوچرخه سواری در آن کمک کنند.

رئیس هیأت دوچرخه سواری استان البرز در پایان بیان کرد: پیشنهادی دارم مبنی بر اینکه یکی از معابر شهر کرج به معبر بدون خودرو و محلی برای تردد دوچرخه تبدیل شود که نمونه آن در تهران انجام شده است. این امر ضمن رفع معضل ترافیک، می‌تواند به جلب توریست هم کمک کند.

کد خبر 6079330

دیگر خبرها

  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین
  • تبدیل شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار یک تیر با چند نشان
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • نخستین صعود بین‌المللی کوهنوردان بانوی کارگر ایران در تیر ماه
  • انتقاد یک مربی از برگزار نشدن دوره‌های کوهنوردی در خوزستان
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی