Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس عباس عباسی ظهر امروز در مراسم تجلیل از پدر معنوی و نیکوکار گنبدی با موضوع «مردی از جنس باران» اظهار کرد: ۱۵۶ هزار نفر در قالب ۸۰ هزار خانوار تحت پوشش این نهاد انقلابی بوده که از زمان سیل و شیوع کرونا در گلستان افراد تحت پوشش این نهاد دو برابر شدند.
وی تصریح کرد: در ابتدای سال ۱۳۹۸ تعداد مراکز نیکوکاری این کمیته پنج مرکز بوده که این مراکز تاکنون به ۲۵۰ مرکز نیکوکاری افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گلستان خاطرنشان کرد: با تومه به ظرفیت استان و با وجود نیکوکار گنبدی «حاج محمد شهرکی» انتظار می رود با تعامل و همکاری وی بتوانیم در گلستان مانند پایتخت دفتر ایتام مراکز استان‌ها را در این استان دایر کنیم تا همکاری خوبی بین نیکوکاران در راستای حمایت از ایتام ایجاد شود.
وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۱ هزار و ۶۰۰ ایتام توسط ۲۳ هزار حامی در کمیته امداد حمایت می‌شوند.
* حاج محمد شهرکی خیر گنبدی حامی ۱۰۴ یتیم گنبدی
رئیس کمیته امداد گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: «حاج محمد شهرکی» حامی ۱۰۴ ایتام گنبدی بوده که تاکنون حدود ۱۰ میلیون تومان کمک نقدی و ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان کمک غیرنقدی برای هر نفر داشته و امروز به مناسبت روز ولادت حضرت علی ( ع) به هریک از این ایتام یک سبد غذایی به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان و یک کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی هدیه کردند.
محمد باقرپور گفت: در شهرستان گنبدکاووس ۳۹ مرکز نیکوکاری فعال بوده که یکی از این مراکز توسط حاج محمد شهرکی در محله آسیب‌پذیر «بدلجه» و «سیدآباد» دایر شده و در مدت ۱۱ ماه گذشته ۱۰ میلیون تومان کمک‌های موردی در حوزه اجاره مسکن به نیازمندان این محله داشته و ۴ هزار و ۲۵۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۶۷ میلیون تومان در این محلات توزیع کردند.
وی بیان کرد: توزیع ۶ هزار پرس نان گرم و ۶۰ میلیون تومان کمک هزینه تهیه جهیززه به نوعروسان نیازمند، اهدا کمک درمانی در قالب پویش ایران همدل به استان گلستان و دیگر استان های کشور به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، کمک به سیلزدگان و سیل زدگان استان و کشور به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و حمایت از خانواده زندانیان به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی و ۸ هزار بسته لوازم‌التحریر، کمک به بیماران دیالیزی به ارزش ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و پرداخت وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۲۹ میلیارد تومان به نیازمندان بخشی از کمک‌های این نیکوکار گنبدی به نیازمندان بوده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی گنبدکاووس خاطرنشان کرد: اولبن محموله کمک به زلزله‌زدگان روستای «سی‌سخت» استان کهکیلویه و بویراحمد توسط «حاج‌محمد شهرکی» در قالب دو دستگاه کامیون شامل پتو، موادغذایی و بهداشتی به ارزش 350 میلیون تومان روز گذشته از گنبدکاووس عازم این منطقه شد.
وی ابراز کرد: در شهرستان یک هزار و 776 ایتام زیر 17 سال تحت پوشش کمیته امداد بوده که از این تعداد 820 یتیم فاقد پدر هستند و 3 هزار و 338 حامی آنها را حمایت می‌کنند.
باقرپور گفت: امروز به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و به‌پاس کمک‌ها و تلاش‌های نیکوکار گنبدی «حاج محمد شهرکی» مراسم تجلیل از این خیر در قالب «مردی از جنس باران» با حضور ایتام و مسوولان استانی و شهرستانی در کانون ولایت شهرستان برگزار شد.
* همه مردم ایران برای رفع مشکلات کشور وارد میدان شوند
نیکوکار گنبدی در این مراسم اظهار کرد: در حال حاضر اکثر مردم در شرایط سخت اقتصادی بسر می‌برند و همه مردم ایران به ویژه نیکوکاران باید وارد میدان شده تا مشکلات برطرف شود.
حاج محمد شهرکی گفت: بنده واسطه‌ای از طرف خداوند برای کمک به مردم عزیز هستم و شیوع کرونا به همه مردم جهان ثابت کرد که پول و ثروت ارزشی ندارد و همه باید برای حفظ و صیانت همنوعان تلاش کنیم.
وی بیان کرد: همه ایتام به مانند فرزندان من بوده و البته این فرزندان که به نوعی مهر و محبت پدری را نچشیده‌اند دوست‌داشتنی‌تر هستند.
نیکوکار گنبدی ابراز کرد: آینده کشور ما در دستان همین فرزندان بوده و همانطور که اکنون فرزندان انقلابی و جهادی ما سبب شدند تا در جهان در حوزه‌های مختلف پیشرفت کرده و سربلند باشیم در آینده نیز همین فرزندان باعث سرافرازی کشور عزیزمان خواهند بود.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی گلستان کمیته امداد توسعه حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی میلیون تومان کمیته امداد تومان کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمد رسول شیخی زاده افزود: برای این شمار جهیزیه ۳۸ میلیارد و ۲۵۴ میلیون تومان هزینه شده است. 

او بابیان اینکه ترویج ازدواج آسان، فراهم ساختن زمینه‌های ازدواج و استحکام بنیان خانوار تحت حمایت جزو اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است تصریح کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای در قبل از انجام ازدواج و برگزاری دوره‌های آموزشی باهدف ازدواج آگاهانه، پایداری کانون خانواده و پیگیری از آسیب‌های اجتماعی بخشی از خدمات مؤثر این نهاد به زوج‌های جوان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به برخی از اقلام جهیزیه شامل یخچال، لباس‌شویی، اجاق‌گاز، تلویزیون وجاروبرقی گفت: سرانه هر جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت به‌طور میانگین ۳۱ میلیون تومان است.

محمد رسول شیخی زاده افزود: از کل مبالغ جهیزیه نوعروسان، ۲ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مابقی نیز از منابع امداد تأمین‌شده است.

دیگر خبرها

  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • راهپیمایی گلستانی‌ها در حمایت از مردم غزه و فلسطین
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • یتیم شدن ۱۹ هزار کودک فلسطینی در نتیجه جنگ غزه
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد
  • اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی 
  • حمایت صریح محمد خاتمی از پاسخ ایران به اسرائیل