Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مشکل دپوی تانکرهای سوخت در مرز تمرچین پیرانشهر به دلیل عدم پذیرش از سوی اقلیم کردستان عراق باید برطرف شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ارومیه ، محمدمهدی شهریاری با اشاره به مشکل دپوی تانکرهای سوخت در مرز تمرچین پیرانشهر اظهار داشت: به دنبال توقف بیش از ظرفیت تانکرهای سوخت در مرز تمرچین پیرانشهر به دلیل عدم پذیرش از سوی اقلیم کردستان عراق، دستگاه‌های متولی باید هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکل و نیز اتخاذ تدابیر لازم جهت پیشگیری از حوادث احتمالی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دنبال ایجاد مشکل در کشور عراق و روند کند پذیرش تانکرهای سوخت در گمرک تمرچین پیرانشهر، تعداد بسیار زیادی از تانکرهای سوخت در پشت مرز عراق توقف کرده‌اند.

تانکر سوخت در محور بندرعباس میناب دچار حریق شد/تلاش‌ها برای نجات 3 سرنشین بی نتیجه مانددستور آملی لاریجانی برای رسیدگی سریع به پرونده حادثه تصادف اتوبوس با تانکر سوخت

استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بنابراین در راستای حل مشکل و پیشگیری از حوادث احتمالی، دستگاه‌های متولی از جمله گمرک، فرمانداری پیرانشهر، مدیریت بحران، راهداری و مرزبانی باید هر چه سریعتر نسبت به تدابیر لازم اقدام کنند.

انتهای پیام/7548/ ت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در ادامه بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از صنایع چاپ، بسته‌بندی و کارتن سازی اروم آتا بازدید و پیگیر رفع مسائل و مشکلات این واحد تولیدی شد.   جواد کرمی همچنین ضمن بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری "تولید انواع چسب‌های بهداشتی و صنعتی"، "احداث سردخانه، سورتینگ و بسته‌بندی"، "اروم صنعت سامان" و "اروم ماهی" در ارومیه، پیگیر رفع مشکلات تکمیل این طرح‌ها شد.   وی در ادامه از واحد تولیدی بوم پاغرب یاقوت که در گروه صنایع غذایی فعالیت می‌نماید بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی درپی کسب سهمیه المپیک پاریس
  • بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • تصویب سه طرح در جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی