Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلیپ استانکوویچ، دروازه بان جوان اینتر پس از حذف ستاره سرخ بلگراد، تیم تحت هدایت پدرش مقابل میلان، عصبانی شد 

شاگردان دژان استانکوویچ، هافبک اسبق اینتر در ستاره سرخ بلگراد مقابل میلان چندان خوش شانس نبودند و پس از تساوی 3-3 برابر روسونری به خاطر قانون گل زده در خانه حریف، از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا کنار رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلیپ استانکوویچ، دروازه بان 19 ساله اینتر پس از حذف ستاره سرخ بلگراد، تیم تحت هدایت پدرش مقابل میلان، کنترلش را از دست داد و با انتشار یک پست اینستاگرامی، ضمن حمایت از ستاره سرخ بلگراد به میلان توهین کرد. او در این پست اینستاگرامی نوشت: " به تو افتخار می کنم پدر" در عین حال استانکوویچ جوان یک هشتگ توهین آمیز خطاب به باشگاه میلان به کار برد اما در ادامه و پس از گذشت چند دقیقه، او این پست اینستاگرامی اش را پاک کرد.

پست اینستاگرامی دروازه بان جوان اینتر در حمایت از دژان استانکوویچ که با توهین به میلان همراه بود

 

اخبار داغ 

پرویز پرستویی: من در رکاب علی کریمی هستم | ماجرای هزار تبلتی که علی کریمی از طریق خیریه به دست دانش آموزان می رساند احتمال توافق گل گهر و تراکتور | معاوضه علیرضا حقیقی و محمدرضا اخباری بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت منچسترسیتی اولین تیم تاریخ سطح اول فوتبال انگلیس است که در 12 بازی متوالی خارج از خانه به پیروزی می رسد جدایی هالند از دورتموند در تابستان آتی، رکورد فروش این باشگاه را خواهد شکست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ستاره سرخ بلگراد پست اینستاگرامی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی ۲-۱ اینتر مقابل میلان در ورزشگاه سن‌سیرو باعث شد که فاصله آنها با روسونری در رتبه دوم به ۱۷ امتیاز برسد و بدین ترتیب قهرمانی نراتزوری قطعی شود.

این بیستمین اسکودتوی اینتر است و آنها می‌توانند ستاره دوم را به پیراهن‌شان اضافه کنند، اما اینکه با شکست میلان در سن‌سیرو به‌دست آمد، باعث می‌شود خاص‌تر از یک قهرمانی عادی باشد.

پس از پایان بازی اینتری‌ها دست به شادی‌های قابل توجهی زدند. لائوتارو مارتینز و فدریکو دی‌مارکو به سختی خود را به سقف دروازه رساندند تا تور را به‌عنوان یادگاری بردارند.

سیمونه اینزاگی تصمیم گرفت خانواده‌اش را هم در قهرمانی سهیم کند و در همان ثانیه‌های ابتدایی پس از سوت پایان بازی، با آنها تماس تصویری برقرار کرد.

بازیکنان دیگر هم در دیگر قسمت‌های زمین با هواداران به شادی پرداختند و یکی از جالب‌ترین خوشحالی‌ها مربوط به مارکوس تورام بود که گل دوم اینتر در بازی امشب را هم به ثمر رساند.

او پرچم کرنر که لوگوی میلان بر روی آن نقش بسته بود را برداشت، سپس آن را با پیراهن اینتر پوشاند و به هوا برد، تا به شکلی ویژه و جنجالی قهرمانی بیستم را جشن بگیرد.

دیگر خبرها

  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رسمی؛ اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری