Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با توجه به حذف قبض‌های کاغذی گاز از اول آذرماه سال گذشته و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا را در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک از ۱۵ آذرماه سال ۹۹ کلیه خدمات شرکت گاز استان البرز به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می‌شود.

براساس درخواست پی در پی شهروندان روش‌های دستیابی به این خدمات به ترتیب ذیل درج شده است؛

۱) نصب اپلیکیشن تلفن همراه خدمات گاز البرز که برای نصب آن می‌توانید به پایگاه اینترنتی این شرکت و بخش منوی خدمات الکترونیک آن مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲) مراجعه به دفتر پیشخوان خدمات دولت که لیست این دفاتر در منوی خدمات الکترونیک پایگاه اینترنتی شرکت گاز البرز موجود است.

۳) سامانه تلفنی خدمات الکترونیکی شرکت گاز البرز به شماره ۱۵۹۴

انتهای پیام/د. خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات الکترونیک شرکت گاز ویروس کرونا شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست

از دهه ۷۰ تا به امروز بسیاری از مردم تهران، آی پی امداد را به عنوان یک مرکز تعمیرات لوازم خانگی می شناختند. اما در سال ۱۴۰۳ آی پی امداد با مدیریت ایمان پاکراه علاوه بر لوازم خانگی، اقدام به ورود به حوزه های مختلف تعمیر لوازم نمود.

همچنین قلمرو فعالیت خود را از تهران به چندین شهرستان دیگر از جمله اصفهان، مشهد، تبریز، رشت و ... گسترش داد. در ادامه به معرفی آی پی امداد و حوزه های خدمات آن می پردازیم.

چه مواردی در آی پی امداد تعمیر می شوند؟

تعمیرکاران متخصص آی پی امداد آماده ارائه خدمات برای بیش از 200 وسیله مختلف هستند. این لوازم در گروه های مختلفی از جمله: لوازم خانگی، سرمایشی و گرمایشی، لوازم برقی آشپزخانه، لوازم شخصی، دستگاه های صوتی و تصویری، دوربین، ابزارآلات، لوازم اداری، دیجیتال، بازی، وسایل ورزشی، دستگاه های باغبانی و صنعتی است.

یک خبر خوب برای تهرانی ها

خدمات آی پی امداد با سه روش تعمیرات در محل، مراجعه حضوری به کارگاه و استفاده از خدمات پیک این مجموعه انجام می شود.

شاید پیش خودتان بگویید؛ مگر می شود یخچال، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و ... را با پیک حمل و یا به کارگاه منتقل کرد! طبیعتا این اتفاق در آی پی امداد انجام نمی شود. تکنسین آی پی امداد برای تعمیرات دستگاه های بزرگ، در محل شما حاضر می شود و بدون اینکه دستگاه را به کارگاه منتقل کند در حضور شما آن را تعمیر می کند.

اما خبر خوب کجاست؟

خبر خوب برای تهرانی ها این است که اگر دستگاه شما قابل حمل باشد، دیگر نیازی نیست که دستگاه خود را در دست بگیرید و برای تعمیر آن به دنبال یک تعمیرگاه بگردید.

شرکت آی پی امداد مجهز به پیک است که با حفظ رعایت نکات بهداشتی و ایمنی، دستگاه را درب منزل از شما تحویل می گیرند، و برای تعمیرات به کارگاه آی پی امداد منتقل می کنند و سپس بعد از 72 ساعت کاری دستگاه را صحیح و سالم به شما تحویل می دهند.

جالب است بدانید که بعد از تعمیرات، دستگاه شما با محلول نانو تمیز شده و پس از وکیوم به شما تحویل داده می شود.

بعضی از لوازم قابل حمل، شامل این موارد است:

جاروبرقی، مایکروفر، چای ساز، قهوه ساز، اسپرسو ساز، چرخ گوشت، جاروشارژی، اسپیکر، پلوپز، ساندویچ ساز، سرخ کن، اتو، اپیلیدی، دریل، پیچ گوشتی شارژی، پرینتر، ماشین شارژی، اسکوتر برقی، چمن زن و ... .

هزینه تعمیرات در آی پی امداد برای سال 1403 با این همه خدمات چگونه محاسبه می شود؟!

شاید تصور کنید که حتما خدمات وسیعی که توسط این مجموعه ارائه می شود، گران خواهد بود! برخلاف تصور هزینه های این مجموعه به نسبت رقبای خود از جمله آچاره، خدمت از ما یا اپلیکیشن هایی که تعمیرات را به صورت غیر تخصص در کنار سایر خدمات ارائه می دهند، بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر است. دلیل قیمت های مناسب آی پی امداد این است که این مجموعه به صورت تخصصی تنها خدمات تعمیرات را انجام می دهد. آی پی امداد به دلیل اینکه انواع قطعات مورد نیاز برای تعمیرات را در انبار خود موجود دارد، کلیه هزینه های تعمیرات را تحت کنترل و نظارت خود قرار داده است و این موضوع رضایت بیشتر دریافت کنندگان خدمات از این مجموعه را به همراه دارد. لازم به ذکر است که هزینه کلیه خدمات تعمیرات در سایت آی پی امداد قابل مشاهده است.

امروزه آی پی امداد را با نام اسنپ تعمیراتی هم می شناسند

بسیاری از کاربران به آی پی امداد لقب اسنپ تعمیراتی داده اند. اما چرا؟

پس از ثبت مشخصات شما در سامانه مشتریان آی پی امداد، لینک پنل کاربری برای شما ارسال می شود که از آن طریق می توانید نام تکنسین، زمان حضور او در محل شما یا زمان مراجعه پیک جهت تحویل دستگاه، هزینه تقریبی خدمات، فاکتور، مدت زمان گارانتی و کلیه فرایند خدمات دریافتی را مشاهده نمایید. کاربران به دلیل اینکه پس از ثبت درخواست دیگر نیاز به تماس تلفنی نداشته و می توانند همه چیز را در پنل کاربری خود مشاهده و کنترل نمایید، آی پی امداد را به اسنپ تشبیه می کنند.

چرا کاربران در میان این همه اپلیکیشن تعمیراتی آی پی امداد را انتخاب می کنند؟

آی پی امداد تنها ارائه دهنده خدمات در حوزه تعمیرات است. این شرکت بزرگ از دهه 1370 فعالیت خود را با تعمیر لوازم خانگی آغاز کرده است و امروزه علاوه بر لوازم خانگی، اقدام به تعمیر انواع لوازم برقی منزل، آشپزخانه، صنعتی، باغبانی، اداری و هر آنچه تصور کنید می پردازد. این شرکت در طی این سالها تمام تمرکز خود را بر بهبود کیفیت خدمات در حوزه تعمیرات معطوف کرده و از حوزه تعمیرات خارج نشده است. در حالی که سایر اپلیکیشن ها علاوه بر تعمیرات، خدمات مختلفی مانند لوله کشی، نظافت، حمل و نقل و ... را نیز ارائه می دهند. بنابراین با اطمینان می توان گفت که به دلیل تمرکز بالای شرکت آی پی امداد بر حوزه خدمات تعمیراتی، هیچ شرکتی توان رقابت با آی پی امداد را ندارد.

نکته مهم و قابل توجهی که در مورد آی پی امداد وجود دارد این است که این شرکت ابتدا به جذب افراد علاقمند به حوزه تعمیرات می پردازد. سپس با آموزش آنها و برگذاری دوره های عملی و تئوری، دانش لازم برای تعمیر انواع لوازم در یک حوزه خاص را به آنها آموخته و سپس برای کمک به مشتری از آنها استفاده می کند. این در حالی است که سایر شرکت ها تنها اقدام به جذب تعمیر کار می کنند و پس از اعزام آنها به محل مشتری از وی کمیسیون دریافت می کنند. در حقیقت این شرکت ها تنها واسطه ای بین تعمیرکاران و کاربران هستند. حالا کاربران با درخواست کمک از این شرکت ها ممکن است با خدمات تعمیرکارانی سطح پایین و غیر متخصص مواجه شوند.

در ادامه بعضی از حوزه های مختلف فعالیت آی پی امداد را معرفی می کنیم.

تعمیر لوازم خانگی، وسایل برقی آشپزخانه:

حوزه اصلی فعالیت آی پی امداد لوازم خانگی است. این شرکت توانسته است در تعمیر لوازم خانگی بزرگ به مانند ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و اجاق گاز شهرت و اعتبار بسیار خوبی کسب کند. در کنار اینها می توانید؛ تمامی لوازم برقی خانگی و آشپزخانه مانند ماکروفر، آبمیوه گیری، مخلوط کن، جاروبرقی و... را نیز با خیال راحت برای تعمیر به آی پی امداد بسپارید.

تعمیر لوازم صوتی و تصویری:

از این دسته بندی می توان به تعمیرات تلویزیون، سینما خانگی، اسپیکر، ویدیو پروژکتور، ساند بار، آمپلی فایر و هدفون اشاره کرد.

تعمیر لوازم سرمایشی و گرمایشی:

تعمیر انواع لوازمی که برای تولید سرما یا گرما مورد استفاده قرار میگیرند شامل: کولر گازی، کولر آبی، پکیج، آبگرمکن، چیلر، فن کویل، شوفاژ برقی، بخاری برقی، گازی و... .

تعمیر ابزار آلات:

این گروه شامل انواع ابزار آلات صنعتی و کارگاهی مانند دریل شارژی، هیلتی، سنگ فرز، پیچ گوشتی شارژی، اره موتوری، اره گرد بر، اور فرز نجاری، سنباده لرزان، پروفیل بر و... است.

تعمیر دستگاه های صنعتی:

از جمله دستگاه های صنعتی که در آی پی امداد تعمیر می شوند می توان به لوازم برقی در کافی شاپ، رستوران، هتل، بیمارستان، خشکشویی و ... به مانند: یخچال صندوقی، استاده، لباسشویی ، ظرفشویی صنعتی، اجاق گاز، سرخ کن، هنی پنی، دستگاه کارواش، کرکره برقی و... اشاره کرد.

برای یافتن دسته بندی دستگاه خود جهت ثبت درخواست تعمیر می توانید به وبسایت این شرکت به نشانی https://ipemdad.com/ مراجعه فرمایید.

منبع:سایت برترین ها

کد خبر 745708

دیگر خبرها

  • تولید روزانه ۱۲۰ تن کمپوست در قم/ احداث کمربند سبز سایت پردازش پسماند شهر
  • اعلام قیمت جدید خدمات پارکینگ‌های کرمانشاه
  • ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟
  • مراکز هسته‌ای ایران را بزنید، قطعاً مراکز هسته‌ای اسرائیل را می‌زنیم
  • مافیای شعرا
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • اموزش فرمت کردن فلش مموری، رم و هارد لپ تاپ
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • برای جلوگیری از سرطان روده مسواک بزنید