Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@02:43:31 GMT

آمار کرونا قم ۸ اسفند؛ بدون فوتی و ۲۱ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۸۸۰۹

آمار کرونا قم ۸ اسفند؛ بدون فوتی و ۲۱ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ابتلای ۲۱ فرد به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

محمدرضا قدیر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا در استان قم، در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۱ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این بازه زمانی ۱۹ نفر بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند و تعداد ۸ نفر از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۱۵ نفر مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، تصریح کرد: تعداد ۸ نفر از بیماران در آی سی یو تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

قدیر تاکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است.
 

کد خبر 477650

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آخرین اخبار ویروس کرونا فوت شدگان کرونا در قم بیمارستان دوران نقاهت کرونا در قم آمار ابتلا به کرونا در قم انتقال بيماري کرونا آمار کرونا در قم توصیه های بهداشتی وضعیت کرونا در قم فاصله اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی قم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته ۱۰۰ نفر در این استان بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند که این تعداد در مقایسه با سال ۱۴۰۱ حدود ۲۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، مهرداد ستاره ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همه این افراد مرد بودند، اظهار کرد: از این تعداد ۴۹ نفر به علت سقوط از بلندی، ۲۵ نفر براثر اصابت جسم سخت، ۱۳ نفر بر اثر برق گرفتگی، چهار نفر در اثر خفگی، چهار نفر به علت غرق شدن و پنج نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه تعداد مصدومان حوادث ناشی از کار نیز در این استان هفت درصد افزایش یافته است، افزود: در این بازه زمانی یک هزار و ۵۰۱ نفر بر اثر مصدومیت حوادث ناشی از کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۸ نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اسفند سال گذشته ۱۰ نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۲ نفر افزایش یافته است.

ستاره ادامه داد: در ماه مذکور ۱۱۱ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که پنج نفر از آنها زن بودند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

کد خبر 746984

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • فعالیت‌های سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشریح شد