Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:18:53 GMT

یک سریال امنیتی سریال نوروزی شبکه سه شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۹۱۱۹

یک سریال امنیتی سریال نوروزی شبکه سه شد

شبکه سه سیما برای اولین بار در نوروز قرار است یک سریال امنیتی- جاسوسی روی آنتن ببرد که تاکنون خبری از ساخت آن هم منتشر نشده بود.

به گزارش ایسنا، در حالی که از سریال «بوتیمار» به عنوان گزینه‌های پخش سریال نوروزی در شبکه سه سیما یاد شده بود و انتظار می رفت این سریال در نوروز پخش شود، در نهایت شبکه سه سیما سریال دیگری را برای مناسبت نوروز انتخاب کرد، سریالی که گویا متفاوت از سریال‌هایی که پیشتر درباره سریال‌های نوروزی سراغ داشتیم، تولید و پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال با نام موقت  «لوتی»، تقلای یکی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای ضربه‌زدن به ایران و مقابله نیروهای داخلی با این توطئه را به تصویر خواهد کشید.

این مجموعه در سکوت خبری تولید شده است.

و اما «بوتیمار» با نام قبلی «ویلا» به کارگردانی علیرضا نجف زاده، تهیه کنندگی مهران مهام و نویسندگی سعید جلالی، دیگر سریال جدیدی است که از گزینه های پخش در ایام نوروز محسوب می شد.

ساخت این سریال ادامه دارد و به گفته علی مهام- تهیه کننده، تصویربرداری این مجموعه در حال حاضر در تهران با بازی حمیدلولایی، مرجانه گلچین، علی صبوری در حال ضبط است.

وی اعلام کرد: تصویربرداری این مجموعه تا ایام نوروز ادامه خواهد داشت و هفته آینده تیم سازنده برای ادامه ضبط راهی شمال کشور می شوند.  

ساخت این سریال بعد از سه ماه تصویربرداری در ساحل دریای خزر و لوکیشن های مختلف استان مازندران، مجددا در تهران پیگیری شد و گروه دوباره برای ضبط چند سکانس باقیمانده راهی شمال و شهر نوشهر خواهند شد.

سریال «نون. خ»  ، «همبازی»، «نوروز رنگی»  از جمله سریالهای نوروزی تلویزیون اعلام شده اند.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال نوروزی شبکه سه سیما لوتی سریال امنیتی بوتیمار شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید شبکه سه مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال «بدل» هم اکنون مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود را می‌گذراند و قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند