Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمان خواجه حسنی سرپرست تیم تکواندوی مس کرمان در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد مسابقات لیگ برتر امسال بیان کرد:  لیگ امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا به شیوه خاصی برگزار شد و طی ۲ هفته باید تیم‌ها خودشان را برای مسابقات آماده می‌کردند که کار سخت و سنگینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم طبق دستورات سازمان لیگ مسابقات تکواندو مجبور بودیم طی ۲ هفته مسابقات را برگزار کنیم.

خواجه حسنی درباره شرایط داوری لیگ تکواندو عنوان کرد: شرایط داوری نسبت به مرحله گروهی خیلی بهتر بود. به هر حال اشتباهات داوری همیشه هست و همه جای دنیا و در تمامی رشته‌های ورزشی شاهد آن بوده ایم، اما در فینال شرایط بسیار بهتر بود.

سرپرست تیم مس کرمان در مورد تعویض هوگو‌ها در مرحله آخر مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: اتفاق ویژه‌ای درباره تعویض هوگو‌ها رخ داد و نحوه امتیاز دهی‌ نسبت به دور گروهی فرق داشت. این هوگو‌ها شباهت زیادی نسبت به نمونه‌های خارجی  دارند و نسبت به هوگو‌های قبلی بهتر بودند. با مسئولان تیم‌های دیگر که صحبت کردیم متوجه شدیم همگی در این زمینه با ما هم عقیده هستند.  

او ادامه داد: امسال نسبت به سال‌های گذشته برای تیممان هزینه زیادی کردیم و برای فینالیست شدن شانس داشتیم، اما با اختلاف خیلی کم بازی‌ها را واگذار کردیم. با این حال بازیکنان تلاش خود را کردند و از آن‌ها ممنونم. باشگاه مس کرمان از تیم تکواندو حمایت ویژه‌ای کرد و از لحاظ امکانات در شرایط خوبی بودیم.

بیشتر بخوانید

ملی پوش تکواندو: خبر‌های ضد و نقیض درباره لغو المپیک توکیو روحیه ما را پایین می‌آورد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو لیگ برتر تکواندو هوگو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن نوجوان در ترکیب اصلی فولاد!

به گزارش ورزش سه، عبدالله ویسی در اولین حضور خود دو بازیکن زیر 17 سال را در ترکیب اصلی فولاد خوزستان قرار داد.

علی حسنی و محمد عسگری دو بازیکن جوانی هستند که در ترکیب اصلی فولاد خوزستان قرار گرفتند و در دربی حساس خوزستان به میدان رفته اند.

محمد عسگری در این فصل در 14 مسابقه برای فولاد به میدان رفته و فرصت حضور بیشتری در اختیار داشته و 2 گل هم برای این تیم به ثمر رسانده است.

علی حسنی در این مسابقه اولین حضور خود را در پیراهن فولاد خوزستان تجربه می‌کند و باید دید در این مسابقه چه عملکردی خواهد داشت.

باشگاه فولاد خوزستان در این فصل از بازیکنان جوان زیادی استفاده کرده است و نیم نگاهی به جوان‌گرایی و کشف استعداد در طول فصل دارد.

دیگر خبرها

  • سقوط نوشاد عالمیان در رده بندی جهانی
  • استقلال همان آرژانتین است فقط مسی را ندارد!/ نکونام ثابت کرد نامه اخراجش واقعی بود/ جواد به حرف منتقدان گوش ندهد قهرمان می‌شود
  • سقوط نوشاد عالمیان در رنکینگ جهانی
  • تاریخ‌سازی یک فلسطینی در راه المپیک پاریس
  • تقسیم امتیازات حاصل کار تقابل تیمهای خوزستان در فوتبال دسته اول کشور 
  • دو بازیکن نوجوان در ترکیب اصلی فولاد!
  • داکونیا: نسبت به بازی استقلال پیشرفت کردیم
  • سهمیه چهارم تکواندو در المپیک پاریس به سلیمی رسید
  • رضا عنایتی: پرسپولیس باهوش است؛ خیلی از امتیازات را به خاطر داوری از دست دادیم
  • ۵ تغییر قطعی در ترکیب سپاهان مقابل گل‌گهر