Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@22:48:47 GMT

تعطیلی اسکله‌های گردشگری قشم به علت موج دریا

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۹۱۸۸

رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: هم اکنون طول موج‌های دریا در اثر وزش بادهای جنوب غربی به هشت پا رسید که در نتیجه آن اسکله‌های گردشگری قشم تعطیل شد.

علی اشتری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا از فعالیت شناورهای گردشگری در اسکله های گردشگری برای سفرهای تفریحی به سمت جزیره هنگام و خلیج دلفین ها جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین احتمال افزایش سرعت لحظه‌ای باد و رگبار پراکنده وجود دارد که وضعیت سفرهای تفریحی را خطرناک‌تر می‌کندد.

رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم تصریح کرد: امنیت جانی مسافران در درجه نخست اهمیت قرار دارد و از این رو گردشگران از تجمع در این اسکله‌ها خودداری کنند.

وی افزود: همچنین وسعت دید در دریا به ۶ کیلومتر کاهش یافت و سرعت باد به ۳۰ نات رسید.

اشتری خاطرنشان کرد: اسکله های‌ مسافری و تردد لندینگ کرافت‌ها در مسیر بنادر پهل و لافت بدون اخلال در حال انجام است.

هشت اسکله گردشگری در مناطق شیب دراز، کندالو، هنگام، لافت، گورزین، سهیلی، طبل و گوران شهرستان قشم فعالیت می‌کنند. این شهرستان ۱۹ اسکله مسافری، تجاری و گردشگری دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/003F0g

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛مدیر دفتر فرهنگی دینی شرکت آب و فاضلاب کاشان در آیین رونمایی از این کتاب گفت: در این کتاب به بررسی ۵۰ آیه قرآن که از کلمه آب استفاده شده پرداخته و تلاش شده با استناد به آیات قرآن برای حل مشکلات محیط زیستی راهکار ارائه کند.
سید محمد مسافری افزود: بسیاری از نظریه‌های مدیریتی را می‌توان از کلام امیرمومنان (ع) استخراج کرد و این موضوع مستلزم تلاش دانش آموختگان حوزوی و دانشگاهی است.
وی گفت: این کتاب در قالب ۱۴۰ صفحه با تیراژ ۵۰۰ در انتشارات مرسل به چاپ رسیده است.
مسافری افزود: محمد علی خرمی نویسنده این اثر از دانش آموختگان حوزه و دانشگاه است که به سبب فعالیت‌های پژوهشی و آگاهی از موضوعات حوزه آب توانسته اثر کم نظیری را خلق کند که امیدواریم مورد استفاده جامعه دینی و دانشگاهی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • وحیدی: زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل باید مورد استفاده عموم قرار گیرد
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • تبدیل دره مخوف تهران به بزرگترین مرکز تفریحی شهر | پاتوق معتادها به اکوپارک تبدیل می‌ شود