Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:01:07 GMT

محور خطبه های نماز جمعه استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۹۲۷۳

محور خطبه های نماز جمعه استان اصفهان

نایین

 امام جمعه نایین گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال آتی حضور گسترده خواهند داشت و نامزد اصلح و انقلابی را انتخاب می‌کنند.

 حجت الاسلام سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه در رواق فاطمیه نایین که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی  برگزارشد، افزود: زمانی که تا برگزاری انتخابات باقی مانده بسیار مهم و حساس است چرا که دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در این دوره از انتخابات تلاش مضاعفی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: بصیرت افزایی و آگاه سازی جامعه نسبت به حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح وظیفه تمام اقشار است.
خطیب جمعه نایین ناامید کردن مردم از مشارکت فعالانه در انتخابات پیش رو و ۲ قطبی سازی جامعه را گناهی بزرگ عنوان کرد.
حجت الاسلام سجادی با اشاره به اینکه عظمت و اقتدار امروز نظام اسلامی برگرفته از ولایت پذیری است، گفت: بصیرت، شجاعت و معرفت برای حفظ نظان در هر زمانی ضروری است.

وی اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان تاکید کردند باید مسوولان اختلافاتشان را در جهت منافع ملت حل کنند.

امام جمعه با اشاره به اختلاف دولت و مجلس بر سر بودجه سال آینده، عنوان کرد: اینگونه اختلافات موجب از بین رفتن اقتدار نظام، آسیب مردم و تسلط دشمنان می شود و باید سریع حل شود.

حجت الاسلام سجادی تاکید کرد: یک راه در طول چهار دهه کشور برای حل مشکلات وجود دارد و آن هم پیروی محض از ولایت فقیه است؛ مسوولان نیز مانند مردم باید در محور ولایت مشکلاتشان را با یکدیگر حل کنند.

سمیرم 

امام جمعه سمیرم گفت: خیران و افرادی که توانایی مالی دارند به روز احسان و نیکوکاری امسال که همچنان شرایط سخت کرونایی پابرجاست را بیش از گذشته توجه کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده معدنی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه سمیرم، اظهار داشت: جایگاه محسنین و خیران در قرآن کریم بلند مرتبه است و ائمه معصومان نیز بر امور خیر و نیکوکاری سفارش‌های زیادی دارند.

به گفته وی، خیران و احسان کنندگان سعادتمند هستند که منت و چشم‌داشت را از صدقات و انفاق خود حذف می‌کنند و با خداوندگار عالم معامله می‌کنند.

خطیب جمعه سمیرم با بیان اینکه شیوع کرونا باعث تعطیلی و رکود در بسیاری از کسب و کارها شد، تصریح کرد: اسفندماه فرصتی مناسب برای کمک دادن به مردمانی است که شرایط سخت اقتصادی آنان را آزار می دهد و مشکلات آنها را مضاعف کرده است.

حجت‌الاسلام مولازاده در ادامه با گرامیداشت هشتم اسفندماه روز امور تربیتی، اظهار داشت: کمرنگ شدن امر تربیت و پرورش روح و روان نسل نوجوان و جوان در سال‌های اخیر یک زنگ خطر برای جامعه است.

وی با تاکید بر عمل به سبک زندگی اسلامی، خاطر نشان کرد: دوستی و محبت اهل بیت رسول‌الله و بودن و ماندن در مسیر این بزرگواران یکی از نشانه‌های سعادت بشری است.

حجت الاسلام مولازاده معدنی با تسلیت وفات حضرت زینب کبری سلام‌الله به محبان و شیعیان اهل بیت، افزود: ایشان حدود یک سال و نیم بعد از شهادت آقا سیدالشهدا تاب دوری برادر را نداشتند و جان به جان آفرین تسلیم کردند.

برچسب‌ها نایین ستاد اقامه نماز کشور اصفهان سمیرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نایین ستاد اقامه نماز کشور اصفهان نایین ستاد اقامه نماز کشور اصفهان سمیرم اخبار کنکور حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • امدادرسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب اصفهان
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم