Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@08:23:10 GMT

پیکر شهید «مجید رجایی» امشب وارد مشهد می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۹۷۳۵

پیکر شهید «مجید رجایی» امشب وارد مشهد می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، پیکر شهید والامقام رجایی که در استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل شده امشب وارد مشهد می‌شود و پس از طواف در حرم مطهر رضوی برای خاکسپاری بنا به درخواست خانواده‌اش مستقیم به شهرستان فاروج انتقال می‌یابد.

طی درگیری‌های کورین سیستان و بلوچستان، استوار مجید رجایی نجف آباد، از اهالی شهرستان فاروج توسط گروه‌های تروریستی به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهید در حالی دعوت حق را لبیک گفت که مشغول حفاظت از پاسگاه انتظامی بود اما طی درگیری با اصابت مستقیم گلوله به مقام شهادت نائل آمد.

کد خبر 5156680

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد حرم رضوی شهید مراسم تشییع مجید رجایی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیراز زلزله مشهد کرونای انگلیسی بارش برف اردبیل سی سخت عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پلیس در خاش به شهادت رسید

حوالی شامگاه روز دوشنبه ۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ درگیری بین یگان تکاوری انتظامی خاش با گروهک تروریستی و معاند، در دوراهی ایرندگان رخ داد که در این درگیری یک نفر از کارکنان یگان تکاوری مورد اصابت گلوله مستقیم اشرار خودفروخته قرار گرفت.

ستوان دوم، شهید محمد ذخیره قبل از رسیدن به مراکز درمانی، به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی زیاد، به فیض شهادت نائل می‌گردد.

ستوان دوم، شهید محمد ذخیره متأهل و اهل روستای فیروزه‌ای شهرستان هامون بود.

منبع: ایرنا

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • پیکر شهید مرزبانی در گلستان به خاک سپرده شد
  • پیکر شهید مدافع حرم بهروز واحدی وارد کشور می‌شود
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • اطلاعات بیشتر از حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش
  • شهادت یک عضو یگان تکاوری سیستان و بلوچستان
  • یک پلیس در خاش به شهادت رسید
  • شهادت یکی از کارکنان یگان تکاوری استان سیستان و بلوچستان
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید
  • دیداری صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا در زاهدان
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان