Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@20:45:55 GMT

کومان: رای نمی دهم

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۹۸۲۵

کومان: رای نمی دهم

سرمربی بارسلونا اعلام کرد در انتخابات ریاست باشگاه رای نخواهد داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا در هفته پیش رو در دو بازی پیاپی به مصاف سویا می رود. آبی اناری ها ابتدا شنبه در هفته بیست و پنجم لالیگا در سانچس پیسخوان برابر تیم اندلسی قرار می گیرند و سپس چهارشنبه بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری را در نوکمپ برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی گفت: دو بازی متفاوت هستند. تلاش خواهیم کرد هر دو را با پیروزی به پایان برسانیم. نتیجه کوپا با شکست ۲ بر صفر شروع می شود و فردا به روندمان در لالیگا ادامه خواهیم داد و تیم های بالای جدول را تحت فشار قرار خواهیم داد. 

سرمربی بارسلونا درباره آرائوخو گفت: همه بازیکنانی که در فهرست قرار دارند شانس حضور در ترکیب اصلی را دارند. فردا در این رابطه تصمیم خواهیم گرفت. آرائوخو فصل خوبی داشته است. او جوان است و از هر بازی چیزی یاد می گیرد. قدرت فیزیکی اش را نشان داده است و داشتن بازیکنان قوی و سریع اهمیت دارد. باید با توپ بهتر کار کند. 

سرمربی هلندی در مورد هفته پیش رو گفت: موافق نیستم که مهمترین هفته دوران مربیگری ام در بارسلونا است. همه تیم ها در این چند روز بازی های مهمی را پیش رو دارند. فشار برای همه است. ما در همه بازی ها تحت فشار قرار داریم. 

کومان در رابطه با انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا اظهار کرد: من رای نخواهم داد چون بر این باورم که نباید رای بدهم. هر یک از نامزدها هر روز درباره پروژه شان توضیح می دهند. من باید منتظر تصمیم اعضای باشگاه بمانم. تنها پس از نتایج آرا خود را وارد ماجرا می کنم. 

سرمربی بارسلونا درباره برنامه اش در صورت ناکام ماندن در فتح جام در این فصل گفت: سرمربی بارسا خیلی تحت فشار است. اگر نتوانیم عنوانی به دست آوریم مسئولیتش با من است و مقصر من هستم. هرگز به از دست دادن و شکست فکر نمی کنم. همیشه به پیروزی فکر می کنم اما نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. زمان کافی برای صحبت درباره آینده وجود خواهد داشت با این حال من خوشبین هستم. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رونالد کومان تیم فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل

کهکشانی‌ها فاصله چندانی تا سی و ششمین قهرمانی خود در تاریخ لالیگا ندارند

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

با پیروزی در این جدال نفس‌گیر و جذاب، رئال مادرید اختلافش با بارسلونای رده دومی را به ۱۱ امتیاز افزایش داد و گام بلندی در راه فتح لالیگا برداشت. در حالی که هنوز ۶ بازی تا پایان فصل جاری باقی مانده، رئال مادرید می‌تواند با کسب حداقل ۷ امتیاز از ۳ بازی آینده، قهرمانی خود را در هفته سی و پنجم و در فاصله سه بازی مانده تا پایان فصل، قطعی کند. البته که این احتمال با فرض پیروزی بارسلونا در هر سه بازی آینده خود محاسبه شده و اگر شاگردان ژاوی در بازی‌های بعدی خود باز هم امتیاز از دست بدهند، رئال مادرید می‌تواند حتی زودتر از هفته سی و پنجم، خیالش از بابت قهرمانی را راحت کند.

بازی‌ های رئال مادرید و بارسلونا تا هفته ۳۵

رئال مادرید:

رئال سوسیداد (خارج از خانه) کادیز (خانه) گرانادا (خارج از خانه)

بارسلونا:

والنسیا (خانه) ژیرونا (خارج از خانه) رئال سوسیداد (خانه) وضعیت جدول لالیگا وضعیت دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در جدول

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود