Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: اگر مردم کنار بنشینند، نتیجه نخواهند گرفت و اگر می‌خواهیم مشارکت در انتخابات قوی و چشمگیر باشد، باید به زندگی مردم سر و سامان داده شود. علت عدم مشارکت و کمبود مشارکت وضعیت اقتصادی کنونی است.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خطاب به دولتی‌ها، گفت: اگر می‌خواهیم مشارکت در انتخابات قوی و چشمگیر باشد، باید به زندگی مردم سر و سامان داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی چمران نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در رابطه با بخشی از سخنان رئیس جمهور پیرامون مأیوس شدن مردم از مشارکت در انتخابات، گفت: آنچه که در حال حاضر مردم را ناراحت کرده است و به نظر می‌رسد نسبت به انتخابات بی‌تفاوت هستند، عدم کارایی مناسب مسئولین است. وضع زندگی و معیشت مردم خراب است و این یک امر طبیعی است.

وی افزود: در این شرایط مردم از نشاط و شور حضور در انتخابات فاصله می‌گیرند و دل زده می‌شوند. اولین مشکل و دلیلی که برای عدم تمایل به مشارکت در انتخابات وجود دارد، عدم کارایی و ناراحتی از مسئولین است.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: اگر در همین مدت باقی مانده مسئولین درست کار کنند و مردم بهبود شرایط را ببینند، به گرایش برای شرکت در انتخابات کمک خواهند کرد و میزان مشارکت هم بیشتر خواهد شد.

چمران با بیان اینکه آنچه مردم شاهد هستند، آنها را به این تفکر رسانده است که انتخابات در زندگی مردم تاثیر نخواهد داشت، تصریح کرد: وقتی تاثیر ندارد متاسفانه میزان مشارکت پایین می‌آید و باید تبیین کرد که بهتر شدن اوضاع و تغییر شرایط و تسهیل زندگی مردم به رأی و انتخاب آنها بستگی دارد و با این انتخاب می‌توانند شرایط نامناسب امروز را بهبود ببخشند.

وی گفت: اگر مردم کنار بنشینند، نتیجه نخواهند گرفت و اگر می‌خواهیم مشارکت در انتخابات قوی و چشمگیر باشد، باید به زندگی مردم سر و سامان داده شود. علت عدم مشارکت و کمبود مشارکت وضعیت اقتصادی کنونی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 انتخابات مهدی چمران مشارکت در انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 مشارکت در انتخابات زندگی مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسانات ارز همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ دولت جدی ورود کند

به گزارش «نماینده»، حسینعلی حاجی دلیگانی درباره وضعیت بازار ارز، گفت: دولت به نوعی بازار را رها کرده است و شاید به زعم خود می‌خواهد از این مسئله عبور کند در حالیکه این موضوع برای مردم مهم است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچند ممکن است مردم به صورت مستقیم با ارز و سکه کاری نداشته باشند اما موضوع به نحوی است که همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • نوسانات ارز همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ دولت جدی ورود کند
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • نایب رئیس مجلس: برخورد تند در لایحه حجاب با افرادی است که تعمدا هنجارشکنی کنند/ کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • لزوم مشارکت شهروندان و مسئولان برای حفظ سبزینگی شهر اصفهان
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست