Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@12:48:49 GMT

دنبال حل مشکل بازنشستگان تامین اجتماعی هستیم

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۹۸۴۷

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهورو رئیس سازمان برنامه وبودجه  در جلسه با نمایندگان کانون بازنشستگان کارمندان دولت مشمول تامین اجتماعی ضمن استقبال از نقطه نظرات آنان برای اجرای هرچه بهتر قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین، گفت: با تعامل خوبی که با  تمامی کانون‌های  بازنشستگان تامین اجتماعی داریم، امیدواریم بتوانیم به راه حل فوری در این باره برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه این گزارش در ادامه تعدادی از نمایندگان کانون‌های مذکور از جمله: وزارت فن آوری اطلاعات، هلال احمر، بنیاد شهید و امور ایثارگران، مخابرات ایران، خبرگزاری ایرنا، کمیته امداد و... مسایل و مشکلات خود در زمینه شیوه اجرای متناسب‌سازی حقوق و دستمزد بیان کردند و ضمن تقدیر از تلاش قابل ستایش دکتر نوبخت در اجرای این موضوع مهم پس از ۱۲ سال؛ خواستار تشکیل کارگروهی  برای رعایت عدالت در متناسب سازی حقوق کارمندان دولت بازنشسته مشمول تامین اجتماعی شدند.گفتنی است عمده مطالب  مطرح شده در این جلسه از سوی نمایندگان بازنشستگان عمل به وعده ها در پرداخت تمامی حقوق این قشر عمل بود در ادامه نیز از زحمات شبانه روزی دکتر نوبخت در ارتباط باحل این مشکل که نور اومیدی ایجاد کرده قدردانی کردند و خواستار آن شدند که تا فرصت باقی مانده تا پایان سال از تمهیدی اندیشیده شود تا موضوع بند "و "تبصره" ۲ "قانون بودجه ۱۳۹۹در خصوص مابه التفاوت هااجرایی گردد، تا از این طریق بسیاری از این مشکلات رفع شود.

همچنین تامین منابع مورد نیاز برای ادامه متناسب سازی در سال آینده از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.تشکیل کار گروهی که بسرعت به موارد مورد درخواست رسیدگی نماید از دیگر رهواستهای مطرح شده توسط نمایندگان بازنشستگان بود.  سپس رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از نمایندگان بازنشستگان کارکنان دولت مشمول تامین اجتماعی دعوت کرد تا همچون سایر تشکل های بازنشستگی لشگری و کشوری، با برپایی جلسات فوری(حداکثر پایان هفته جاری) با کارشناسان سازمان برنامه وبودجه وآقای دکتر سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به یک فرمول واحدی برای رفع مشکل اختلاف در نحوه پرداخت های طرح همسان سازی حقوق  ودست مزد این کانون با سایر بازنشستگان کشوری ولشکری برسند و من هم در جمع بندی نهایی امضا واجرا خواهم نمود تا ان شاله این اختلاف  یاد شده در متناسب سازی مرتفع گردد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سازمان برنامه تامین اجتماعی متناسب سازی سازی حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور از پیگیری این کانون برای به نتیجه رسیدن میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ مطابق ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی خبر داد.

محمد اسدی در گفتگو با «عصر خبر» افزود: تا کنون چند جلسه با مدیر عامل و معاونان سازمان تامین اجتماعی برگزار کرده ایم و امیدواریم در جلسات بعدی با همکاری و ملاک قرار گفتن قانون بتوانیم به توافقی رضایت بخش برای بازنشستگان برسیم.

وی با تاکید بر اجرای ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی خاطر نشان کرد: مطابق این ماده قانونی خواسته ما افزایش مستمری ها به میزان افزایش هزینه های زندگی می باشد که مر قانون است.

گفتنی است حدود ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته تحت پوشش سازمان تامين اجتماعي هستند که حقوق خود را از این سازمان دریافت می کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خبر خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی / برای ثبت نام اقدام کنید واکنش تأمین اجتماعی به گلایه‌های مردم از صف‌های طولانی

دیگر خبرها

  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟