Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@02:48:50 GMT

حمله به کشتی تجاری انگلیس در خلیج عمان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۹۸۷۲

حمله به کشتی تجاری انگلیس در خلیج عمان

به گزارش جماران؛ مرکز عملیات تجارت دریایی انگلیس مدعی شد، کشتی این کشور در خلیج عمان با استفاده از یک دستگاه انفجاری مورد حمله قرار گرفته است.

مرکز عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز جمعه از انفجار در یک کشتی انگلیسی در خلیج عمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری روسی «اسپوتنیک»، این حادثه در رو پنجشنبه ساعت هشت و چهل دقیقه شب به وقت گرینویچ رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز در اطلاعیه‌ای در این خصوص اعلام کرد: «تحقیقات در حال انجام است. کشتی و خدمه ایمن هستند... به شناورهای در حال عبور در منطقه توصیه شده احتیاط کنند.» در این اطلاعیه اشاره‌ای به علت این حادثه نشده است.

ساختار امنیت دریانوردی بین‌المللی (IMSC) هم در خصوص این حادثه بیانیه‌ای صادر کرد.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این حادثه در دسترس نیست.

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 خلیج فارس کشتی انگلیسی در خلیج فارس جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون حقوقی رئیس جمهور: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود

محمد دهقان صبح امروز - چهارشنبه - در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام حقوقی در خصوص حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: حقوقدانان در خصوص موضوعات مختلف حقوقی تشکیل جلسه داده و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: اگر قرار باشد اقداماتی انجام دهیم، پس از تصویب در یک کمیته تخصصی تصمیم‌گیری می‌شود؛ فعلا در مورد حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق اقدام حقوقی نداریم.

معاون حقوقی رئیس جمهور اضافه کرد: در حال کار روی همه تحولات با محوریت غزه هستیم و مشارکت خود را در مراجع بین‌المللی دنبال می‌کنیم.

دهقان با اشاره به آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط جمهوری اسلامی ایران، افزود: این اقدام یک عملیات تلافی‌جویانه در برابر اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.

وی یادآورشد: رفتار خصمانه رژیم اشغالگر قدس بستر برخی از اقدامات ما بوده و مسیر خود را طی می‌کند. ما در این زمینه اقدام حقوقی نداریم.

دیگر خبرها

  • واکنش‌ های بین‌المللی به حادثه اصفهان؛ عمان: اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم / انگلیس:کاهش تنش‌ها ضروری است/ هلند: از نزدیک وضعیت ایران را پیگیری می‌کنیم
  • عمان حمله ادعایی اسرائیل را محکوم کرد
  • غرق شدن یک کودک بر اثر آبگرفتگی
  • بوشهر ظرفیت ایجاد انبار لجستیکی تاجیکستان را دارد
  • بوشهر برای ایجاد انبار لجستیکی تاجیکستان دارد
  • معاون رئیسی توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود/ در این زمینه اقدام حقوقی نداریم
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط ایران از زبان معاون رئیسی
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط ایران
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است