Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت سونینگ به دنبال یافتن سرمایه گذارانی جدید برای همکاری با اینتر است

مشکلات مالی گروه سونینگ و باشگاه اینتر این روزها یکی از موضوعات داغ فوتبال ایتالیا است و گروه چینی سونینگ به دنبال حل مشکلات مالی اینتر از طریق یافتن شرکای مالی جدید است. پس از چندین روز بحث و شایعه در خصوص مالکیت باشگاه اینتر، گروه سونینگ بیانیه ای منتشر کرده است:

سونینگ بابت مسائل مالی، تعهد و حمایت کامل را نسبت به اینتر دارد اما در عین حال، باید به دنبال راه حل های دیگر هم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل، سونینگ مشاورانی را در آسیا به کار گرفته تا شرکایی را جهت تزریق پول و سرمایه گذاری، پیدا کنند. صحبت ها در این خصوص ادامه دارد. 

با وجود مشکلات مالی متعدد، اینتر این روزها از نظر ورزشی در حال سپری کردن بهترین روزهای خود طی سالیان اخیر است و آن ها اکنون با قرارگیری در صدر جدول سری آ، شانس اصلی قهرمانی به حساب می آیند.  

اخبار داغ 

پرویز پرستویی: من در رکاب علی کریمی هستم | ماجرای هزار تبلتی که علی کریمی از طریق خیریه به دست دانش آموزان می رساند احتمال توافق گل گهر و تراکتور | معاوضه علیرضا حقیقی و محمدرضا اخباری بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت منچسترسیتی اولین تیم تاریخ سطح اول فوتبال انگلیس است که در 12 بازی متوالی خارج از خانه به پیروزی می رسد جدایی هالند از دورتموند در تابستان آتی، رکورد فروش این باشگاه را خواهد شکست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است

به گزارش خبرنگار مهر، انور رشیدی ظهر پنج شنبه در دیدار با امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: سنندج شهر دارالعلم، دارالاحسان و دارالعرفان است و به لحاظ علما، عرفا، قاریان و حافظان قرآن و دراویش و صوفیان دل‌پاک که تمام وجود خود را نثار قرآن، عشق به رسول خدا کرده در طول تاریخ بسیار غنی بوده و هست.

سیدانور رشیدی افزود: خدمت‌رسانی صادقانه و شبانه‎روزی به شهروندان و تلاش در راستای توسعه عمران شهری و پاسخگویی به مطالبات شهروندان از اولویت‌های مهم در مجموعه شهرداری سنندج بوده و در این راستا هرآنچه در توان داشته‌ایم را در طبق اخلاص گذاشته‌ایم.

وی با تاکید براینکه در مسیر رفع مشکلات شهر و جلب رضایتمندی شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود و در سالجاری تلاش مضاعف خواهیم داشت، گفت: با وجود تمام تنگاهای اقتصادی و نبود درآمد پایدار در سال گذشته ضمن اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه سرانه فضای سبز و اجرای نهضت آسفالت و اتمام پروژه‌های نیمه تمام توانستیم حقوق پرسنل را کاملاً بروز و در پایان سال نیز حقوق، عیدی، سنوات و پاداش کل نیروهای خدوم این نهاد خدمت‌رسان پرداخت شد.

به گفته شهردار سنندج، ریل‌گذاری خوبی که طی تقریباً دو سال گذشته در حوزه مدیریت شهری در سنندج انجام شده امسال نیز ادامه خواهد داشت و دو برابر آنچه در سال گذشته در حوزه آسفالت، توسعه فضای سبز، اجرای کلان پروژه‌های عمرانی، برنامه‌های فرهنگی و غیره انجام داده‌ایم را در سالجاری عملیاتی خواهیم کرد.

وی در پایان افزود: امیدآفرینی در جامعه مهم‌ترین اولویت ما در مجموعه مدیریت شهری است و در این راستا تمام ظرفیت‌ها را پای کار خواهیم آورد.

کد خبر 6064176

دیگر خبرها

  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • پرورش مرغ گوشتی در خانه آسان شد!
  • مشکلات بیمارستان رازی شهر ایلام رفع شود
  • پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی نیاز به ریسک پذیری دارد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • رشد اقتصاد در گرو اعتماد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است
  • دریافت کمک نقدی خودروساز معروف برقی از سرمایه گذار عمده اش از عربستان!
  • تخریب کامل ۶ مزرعه پرورش ماهی در شهرستان دنا به دنبال جاری شدن سیل