Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:10:11 GMT

مخالفت تراکتور با پیوستن فرعباسی به پیکان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۹۹۸۳

مخالفت تراکتور با پیوستن فرعباسی به پیکان

باشگاه تراکتور با جدایی حبیب فرعباسی و پیوستن او به پیکان تهران مخالفت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که باشگاه پیکان تهران درخواست رسمی خود برای جذب حبیب فرعباسی دروازه بان تراکتور به این باشگاه تبریزی ارائه کرد. در این خصوص پیکانی ها حتی حاضر بودند که فرعباسی را با یکی از بازیکنان خود معاوضه کنند اما رسول خطیبی سرمربی جدید تراکتور با این درخواست مخالفت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با اعلام علیرضا رحیمی معاون باشگاه تراکتور این باشگاه مخالفت رسمی خود با پیوستن فرعباسی به پیکان رااعلام کرده است. فرعباسی که سال گذشته در نفت مسجدسلیمان نیز زیر نظر مهدی تارتار کار می کرد، خودش هم بدش نمی آید که در نیم فصل دوم در پیکان بار دیگر شاگرد این مربی باتجربه و موفق شود اما او ظاهرا نتوانسته رضایت باشگاه تراکتور و رسول خطیبی را در این خصوص بگیرد.


گفتنی است؛ فرعباسی بعد از محمدرضا اخباری دروازه بان دوم تراکتور محسوب می شود و حضور او در پیکان می توانست گلر سابق تیم ملی امید  را به ترکیب ثابت یک تیم لیگ برتری برساند که با مخالفت باشگاه تراکتور این مساله منتفی شده است.

تراکتور نقل و انتقالات نیم فصل 1399 حبیب فرعباسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور نقل و انتقالات نیم فصل 1399 حبیب فرعباسی باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی دیده شدن سینمای قهرمان محور را گرفت

دومین اکران مردمی فیلم سینمایی «آسمان غرب» به نویسندگی و کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد شب گذشته ۲ اردیبهشت ماه در پردیس سینمایی لوتوس مال برگزار شد.

در این اکران میلاد کی‌مرام، کریم امینی، کیوان آزاد، یوسف فروتن از بازیگران فیلم و حبیب والی‌نژاد تهیه‌کننده حضور داشتند و جشن تولد میلاد کی‌مرام با همراهی سینمادوستان برگزار شد.

پیش از نمایش فیلم، حبیب والی‌نژاد تهیه‌کننده ضمن خوشامدگویی به مخاطبان بیان کرد: امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید و از سینمای قهرمان‌محور حمایت کنید.

سپس میلاد کی‌مرام در سخنانی اظهار کرد: سال نو را به شما تبریک می‌گویم و خوشحالم که امشب شما را اینجا می‌بینم. آرزو می‌کنم حالِ دلِ مردمِ کشورم همیشه خوب باشد و هرکس باعث آزار شما می‌شود به سزای اعمالش برسد.

وی ادامه داد: از اینکه در این شرایط سخت به سینما می‌آیید و از فیلم‌های این چنینی که اسم آن را سینمای قهرمان محور گذاشته‌ایم و بسیار کم ساخته می‌شود، حمایت می‌کنید، تشکر می‌کنم.

بازیگر نقش خلبان شیرودی در فیلم «آسمان غرب» در پایان خاطرنشان کرد: نیاز است که این فیلم‌ها توسط نسل امروز دیده شود. شاید تا یک جایی بتوان جلوی آن را گرفت، اما سعی و تلاش برای دیده نشدن به جایی نمی‌رسد. قطع به یقین بدانید که این فیلم‌ها دیده می‌شود و به امید خدا و لطف شما در تاریخ می‌ماند.

فیلم سینمایی «آسمان غرب» روایتی قهرمان‌محور از حماسه‌آفرینی شهید علی‌اکبر شیرودی، خلبان کبرای هوانیروز ارتش و گروه هم‌رزمانش را در روز‌های نخست و غافلگیرانه شروع جنگ در غرب کشور برای حفظ وطن به تصویر می‌کشد.

بازیگران این اثر عبارتند از؛ میلاد کی‌مرام، امیرحسین آرمان، نادر فلاح، آرمین رحیمیان، کریم امینی، روح الله زمانی، راهله لطفی، محمدرضا صولتی، پیام اینالوئی، یوسف فروتن، احسان عباسی، صفرمحمدی، کیوان آزاد، مهران میرزایی، احسان صاحب الزمانی، وحید عبدالمجیدی، رامین قربانی، مجتبی واشیان، پرهام غلاملو، سمیه مهری، نیوشا علیپور، امیرحسین شام بیاتی، توران یاقوتی و باحضور افتخاری تورج الوند و نسیم ادبی.

این اکشن هوایی، محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران و پخش این فیلم برعهده موسسه بهمن سبز است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • کت و شلوار حبیب لیسانسه‌ها جهانی شد/ استوری جالب هوتن شکیبا
  • کت و شلوار حبیب لیسانسه‌ها جهانی شد ! |‌ استوری جالب هوتن شکیبا
  • میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی دیده شدن سینمای قهرمان محور را گرفت