Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند دیپلمات روس در کره شمالی که به خاطر محدودیت‌های کرونا راهی برای عبور از مرز نداشتند، با واگن روبازی که با زور بازو روی ریل قطار راندند، وارد خاک روسیه شدند.

به گزارش بی بی سی، این گروه هشت نفره، شامل دیپلمات‌ها و خانواده، با قطار و اتوبوس خود را به مرز روسیه رساندند و یک کیلومتر آخر را با واگن دستی روی خط آهن طی کردند تا به کشورشان برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت کره شمالی که می‌گوید تا کنون هیچ مورد تاییدشده‌ای از ابتلا به کرونا در این کشور شناسایی نکرده، رفت و آمد مسافران را به شدت محدود کرده است.

از حدود یک سال پیش ورود و خروج قطارها به این کشور ممنوع شده و بیشتر پروازهای بین‌المللی هم متوقف شده است.

به همین دلیل دیپلمات‌های روسی گزینه چندانی برای عبور از مرز نداشتند.

وزارت خارجه روسیه در صفحه فیسبوک خود نوشت "از آنجا که مرزها از بیش از یک سال پیش بسته و تردد مسافران متوقف شده، رسیدن به خانه با سفری دراز و دشوار میسر شد."

عکس‌هایی که وزارت خارجه روسیه همرسان کرده دیپلمات‌ها را نشان می‌دهد که در حال راندن واگن ریلی روباز در هوای سرد هستند. ویدیویی هم از خوشحالی آنها هنگام عبور از مرز و ورود به روسیه منتشر شده است.

"موتور" اصلی این واگن بی‌موتور، ولادیسلاو سوروکین، دبیر سوم سفارت روسیه در کره شمالی بود که آن را از پل رودخانه تومن گذارند و به روسیه رساند.

قبل از آن دیپلمات‌ها و خانواده‌شان از جمله دختر سه ساله آقای سوروکین، سفری دور و دراز برای رسیدن به مرز داشتند: ۳۲ ساعت در قطار و دو ساعت در اتوبوس.

مقام‌های وزارت خارجه روسیه در ایستگاه مرزی به استقبال دیپلمات‌ها رفتند و آنها را با اتوبوس به فرودگاه ولادیوستوک بردند تا به خانه‌هایشان بروند.

لینک کوتاه: asriran.com/003F0r

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیپلمات ها کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوی تبلیغی وزارت خارجه اسرائیل از حمله ایران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 گروهی از کاربران یوتیوب ویدیوی تبلیغی را دیدند که در واقع تبلیغات وزارت امورخارجه رژیم اسرائیل است. در این ویدیوی تبلیغاتی بخشی تقطیع شده از بیانات رهبری به همراه تصاویری از حمله ایران به اسرائیل در واکنش به حمله به کنسول گری ایران در دمشق منتشر شده و سپس تصاویری از لندن قرار داده شده و ادعا می‌شود مقصد بعدی موشک‌ها انگلیس است. این ویدیو در ادامه می‌خواهد قبل از آنکه دیر شود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی تحریم شود! این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به بحث فرونشست از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی است
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • تحولات غزه؛ محور گفت‌وگوی دیپلمات‌های روسیه و چین
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • سفر یک وزیر کره شمالی به ایران 
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • ویدیوی تبلیغی وزارت خارجه اسرائیل از حمله ایران!