Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:24:31 GMT

از درون کشور نباید صدای ضعف بیرون برود

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۰۰۸۳

از درون کشور نباید صدای ضعف بیرون برود

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی، امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه امروز بوشهر بیان کرد: در ایام کرونایی شاهد تلاش‌های گسترده‌ای از سوی کادر درمانی و پرستاری در رسیدگی به بیماران کرونایی بودیم.

او با تقدیر از خدمات مسئولان بهداشت و درمان کشور و استان بوشهر در عرصه مقابله با کرونا عنوان کرد: خدمات کادر بهداشت و درمان نمونه‌ای بارز از کار جهادی بود که شایسته تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت بوشهر ادامه داد: جمهوری اسلامی پیشرفت‌های قابل توجهی در مقابله با کرونا، رسیدگی به بیماران، ساخت واکسن و کنترل ویروس داشته است و افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام دشتی خواستار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای کنترل ویروس کرونا و جلوگیری از ابتلاء به آن در آستانه عید شد و افزود: با توجه به خطراتی که تجمعات برای سلامت مردم دارند، نیاز است که از برگزاری این تجمعات به جد پرهیز شود.

او ایستادگی با عزت نفس مقابل دشمن را ضروری دانست و گفت: آحاد جامعه، دولت، ملت، مجلس با همدیگر به توافق برسند و با عزت نفس در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان، وحدت و اتحاد خودشان را نشان دهند.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با تاکید بر اینکه از درون کشور نباید صدای ضعف بیرون برود و از هرگونه تفرقه، اختلاف و پراکندگی پرهیز شود تاکید کرد: دشمن باید احساس کند در برابر انسان‌های سخت، با استقامت و شجاع قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام دشتی با تاکید بر نقش مهم معلمان و مربیان مدارس در عرصه پرورشی بیان کرد: وظیفه همه مردم به ویژه معلمان و مربیان این است که پرورش دانش‌آموزان و جوانان را سرلوحه کار خودشان قرار دهند.

او تاکید کرد: تربیت و فرهنگ‌سازی جامعه جز مهم‌ترین رسالت‌ها و واجبات جمعی است که باید به این مهم توجه و عنایت ویژه شود.

امام جمعه موقت بوشهر فرهنگ حاکم در جامعه را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: فرهنگ در همه ابعاد خودش، نه تنها فرهنگ دینی، بلکه فرهنگ انسانی، روابط اجتماعی، احترام و تکریم‌هایی که باید در جامعه متبلور باشد تحت تأثیر هجوم فرهنگ غربی قرار گرفته شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه ایام کرونا واکسن کرونا فرهنگ دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام خردمندانه سپاه به جهانیان نشان داد که وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام مصطفی حسناتی بعد از ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در گردهمایی مردمی و تشکل‌های دینی تیران در محل امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: حکومت ظلم بر اساس آیات و روایات پایان پذیر بوده و چنین حاکمانی سرانجام بدی خواهند داشت.

وی افزود: تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه دولت‌های مزدور جهان و کشتار مردم بی گناه توسط آنان روزی به پایان رسیده و سرانجام با بدترین حالت امکان شکست را تجربه می‌کنند که در موضوع اسرائیل این اتفاق مشهود است.

امام جمعه نجف‌آباد با بیان اینکه شکست طوفان‌الاقصی و وعده صادق حقیقت را روشن کرد، تصریح کرد: دشمن در این دو اتفاق شکست‌های سختی را تجربه و دنیا چهره واقعی آنان را شناخت.

حجت‌الاسلام حسناتی با اشاره به حمله موشکی سپاه به اسرائیل، خاطرنشان کرد: در این جریان وعده صادق ایران برای نابودی ظلم و ستم به اثبات رسید.

وی ادامه داد: جبهه حق همواره پیروز بوده و با حمایت‌های قدرتمندان حضرت حق بر مشکلات غلبه خواهند کرد که این موضوع در جریان مقاومت و غزه نمایان شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به تعامل و همدلی بین مردم و ترویج معارف اخلاقی در جامعه اشاره کرد و اذعان داشت: دوستی و محبت باید در بین مردم گسترش پیدا کند و تفرقه و کینه از بین برود.

حجت‌الاسلام حسناتی اضافه کرد: مواضع تفرقه‌افکن را باید از بین برد و زمینه‌های همکاری بین مسئولان و مردم افزایش پیدا کند و از تصمیمات شخصی دوری کرد.

وی یادآور شد: کاهش باورهای دینی و اخلاقی در جامعه مانع پیشرفت بوده و چالش‌ها و نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد و در چنین شرایطی دشمن اهداف و سیاست‌های خود را دنبال کرده و زندگی‌ها سخت می‌شود.

امام جمعه نجف‌آباد همکاری تشکل‌های مردمی در گسترش معارف اسلامی و اخلاق در جامعه را مهم خواند و گفت: تبلیغات فرهنگی و مؤثر می‌تواند نسل جدید را با واقعیت‌ها آشنا سازد.

کد خبر 747025

دیگر خبرها

  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • توجه به بخش خصوصی سبب تقویت تمام جامعه می‌شود
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده
  • «کنگان» رتبه نخست استان بوشهر در آموزش فنی‌وحرفه‌ای را کسب کرد
  • تاکید بر بهره گیری از رهنمود‌های رهبری در موضوع حجاب 
  • شگرد جدید دشمن در بحث عفاف و حجاب در استان ایلام
  • نهادینه شدن فرهنگ کار مهمترین نیاز استان ایلام در حوزه اشتغال است
  • توصیه امام جمعه یزد به دانشگاه‌ها درباره بی‌حجابی