Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی چلسی از اوضاع تیمش پیش از دیدار با منچستریونایتد می گوید.

توماس توخل از اوضاع چلسی قبل از دیدار با منچستریونایتد گفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال لندن، تیم های منچستریونایتد و چلسی در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، یکشنبه و از ساعت 20:00 به وقت تهران مقابل هم قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس توخل، سرمربی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و از شرایط تیمش گفت:

تیاگو سیلوا تیاگو سیلوا نمی تواند ما را مقابل منچستریونایتد همراهی کند، او امروز به صورت انفرادی تمرین کرد.  ژیرو ژیرو شایسته فیکس بودن است؟ همیشه، او به خوبی تمرین می کند و شخصیت بسیار بزرگی دارد، حتی زمانی که علی رغم شایستگی در ترکیب فیکس تیم حضور ندارد. امروز قرار نیست بگویم او یکشنبه فیکس خواهد بود یا خیر. منچستریونایتد  امیدوارم پیروز شویم. می دانیم که چالش بزرگی در پیش داریم. آنها (منچستریونایتد) در خارج از خانه شکست ناپذیر هستند و می دانیم قرار است با چه تیمی رو به رو شویم. حریف ما بازیکنان باکیفیتی دارد و می تواند با سرعت آنها به ما ضربه بزند. من یونایتد در خارج از خانه تیم قدرتمندی محسوب می شود و بسیار فشرده دفاع می کند؛ کار آنها در انتقال توپ نیز فوق العاده است.  کاوانی و ژیرو به آنها (کاوانی و ژیرو) هنگامی که پیراهن شان را با هم عوض می کنند نگاه کنید، بدن شان کاملا آماده است؛ اولی آمادگی جسمانی 100 درصد دارد و بدنش هیچ چربی ندارد، ادی هم اینچنین است. این دو بازیکن به یکدیگر شبیه هستند، هر دو شماره 9، هر دو دلسوز تیم و آماده برای دویدن به سمت فضاها و دفاع از تیم. اولی و ادی در محوطه جریمه نیز دو تمام کننده قهار هستند، بسیار خونسرد. آنها مهاجمان بسیار با کیفیتی هستند و از نظر من کلید موفقیت شان، آمادگی بدنی و انضباطی ست که دارند. شکست ناپذیری چلسی  شکست ناپذیری؟ به نظرم بازی مقابل ما چیزی نیست که به مذاق حریفان خوش بیاید اما خب هنوز مسیر طولانی در پیش داریم. باید همچنان به مانند قبل مشتاق باشیم و هر روز پیشرفت کنیم چون هنوز جای پیشرفت زیادی داریم. به خوبی می توانم انرژی که درون تیمم وجود دارد را احساس کنم.  بزرگترین بازی، بازی بعدی است بزرگترین بازی من در چلسی؟ نمی دانم. همیشه بزرگترین بازی، بازی بعدی است. یک دربی لندن داشتیم، یک بازی با اتلتیکو و پس از این هم لیورپول و اورتون. چالش های بزرگی پیش رو داریم اما دقیقا به خاطر همین چالش هاست که اینجا حضور داریم و داریم چلسی را برای این بازی آماده می کنیم. 

اخبار داغ 

ارزش بازیکنان فعلی پرسپولیس؛ سیدجلال حسینی از قیمت افتاد، قیمت مهدی عبدی 16 برابر شد استقلال به مهدی قائدی مشکوک است بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت منچسترسیتی اولین تیم تاریخ سطح اول فوتبال انگلیس است که در 12 بازی متوالی خارج از خانه به پیروزی می رسد جدایی هالند از دورتموند در تابستان آتی، رکورد فروش این باشگاه را خواهد شکست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی بورنموث ۲ - منچستریونایتد ۲

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پالمر: پنالتی‌زن چلسی من هستم و به همین خاطر توپ را برداشتم
  • رکورد عجیب و منفی برای تیم پرافتخار؛ نشانی از بزرگی در این تیم دیده نمی‌شود
  • تیم زنان منچستریونایتد زودتر از تیم مردان به فینال جام حذفی انگلیس رسید
  • سرپرست شمس آذر: شاید در بازی با استقلال جای صدرنشین عوض شود/ می‌رویم تا کار بزرگی کنیم
  • ببینید | خلاصه بازی بورنموث ۲ - منچستریونایتد ۲
  • توخل: حداقلی بازی کردیم که با آرامش به آرسنال برسیم
  • دروازه‌بانی که قید منچستریونایتد فرگوسن را زد و خدا را بر فوتبال ترجیح داد!‍
  • وعده تاد بولی: به زودی بر اساس چارچوب لیگ برتر دستمزد خواهیم داد
  • به‌خاطر خدا به منچستریونایتد نه گفتم!
  • شکست بعدی با فیرپلی مالی در راه است؟