Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@11:53:28 GMT

جان باختن 73 بيمار کرونايي ديگر در ترکيه

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۰۱۹۰

جان باختن 73 بيمار کرونايي ديگر در ترکيه

خبرگزاری آریا- با جان باختن 73 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته در ترکیه، شمار جانباختگان کرونایی در این کشور به 28 هزار و 358 نفر رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا، وزیر بهداشت ترکیه اعلام کرد با مثبت شدن آزمایش کرونای نه هزار و 572 نفر در شبانه روز گذشته آمار کل مبتلایان به کرونا در ترکیه به دو میلیون و 674 هزار و 766 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فخرالدین کوجا افزود: با جان باختن 73 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان به 28 هزار و 358 نفر رسید.
تاکنون دو میلیون و 546 هزار و 503 بیمار کرونایی هم بهبود یافته اند.
همچنین برغم اجرای تدابیر لازم، همچنان روند افزایشی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهر‌های شمالی ترکیه در حوزه‌های مرکزی و شرقی دریای سیاه ادامه دارد. براساس نقشه‌های منتشر شده از سوی وزارت بهداشت ترکیه که شهر‌های مختلف این کشور را به تفکیک میزان مبتلایان در یک هفتۀ گذشته نشان می‌دهد پنج استان اردو، گیرسون، سامسون، ترابوزان و ریزه همچنان بیشترین میزان مبتلایان را دارا هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جان باختن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن ۵ پناهجو در دریای مانش

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ۵ پناهجو ازجمله سه مرد، یک زن و یک کودک ۵ ساله هنگام عبور از دریای مانش برای رسیدن به انگلستان در یک سانحه دریایی جان باختند.
این افراد ساعت ۵ صبح در حالیکه به همراه بیش از یکصد مهاجر دیگر در یک قایق کوچک قصد عبور از کانال مانش (آبراه میان فرانسه و انگلیس) را داشتند با برخورد به یک ساحل شنی و انحراف از مسیر به داخل دریا سقوط می‌کنند.
این حادثه ساعاتی پس از تصویب قانون دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا رخ داد؛ قانونی که دولت انگلیس قصد دارید از این طریق پناهجویان را از تلاش برای عبور از کانال مانش منصرف کند.
از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون حداقل ۱۵ پناهجوی در دریای مانش جان سپرده اند.

دیگر خبرها

  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • جان باختن ۵ پناهجو در دریای مانش
  • جان باختن چوپان درگزینی بر اثر صاعقه
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد