Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد 33 عضو طالبان در عملیات نظامیان افغان در استان قندهار و یک نفر بر اثر انفجار امروز در استان ننگرهار افغانستان کشته شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سی و سه عضو طالبان در عملیات نظامیان افغان در استان قندهار و یک نفر براثر انفجار امروز در استان ننگرهار افغانستان کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد: سی و سه نفر از اعضای طالبان در عملیات هوایی و زمینی نظامیان افغان در چهار شهرستان استان قندهار کشته و سیزده نفر از آن‌ها زخمی شدند، همچنین در این عملیات چهل و نه حلقه مین کار گذاشته شده کشف و خنثی شد.
فرماندهی پلیس استان ننگرهار نیز اعلام کرد: براثر انفجار بمب مغناطیسی در شهر جلال آباد مرکز استان ننگرهار که یک دستگاه خودروی سه چرخ را هدف قرار داد، یک نفر جان باخت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انفجار تلفات استان ننگرهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند

عبداللطیف نظری معاون وزارت اقتصاد طالبان در نشست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان گفت: دشمنان مردم افغانستان می‌خواهند یک افغانستان ضعیف و چندپارچه وجود داشته باشد.

وی افزود: ما وظیفه داریم یک افغانستان متحد و قوی را برای نسل‌های آینده خود به میراث بگذاریم؛ این مهمترین رسالت همه ماست.

 معاون وزارت اقتصاد طالبان پیش از این در یک گردهمایی در «غزنی» گفته بود مردم افغانستان از جنگ حمایت نمی‌کنند و حامی نظام اسلامی هستند.

نظری با اظهار اینکه طی 20 سال گذشته حضور نظامیان آمریکایی و ناتو در افغانستان مردم مالک سرزمین خود نبودند، تاکید کرده بود: در حال حاضر این کشور آزاد و مستقل است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • جابجایی بیش از ۷۴ هزار تن کالا از طریق خطوط آهن افغانستان
  • طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)
  • کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود
  • لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام
  • ادامه گشت زنی پهپادهای ناشناس در آسمان افغانستان
  • نقض حریم هوایی افغانستان در قندهار
  • انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان