Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@18:31:42 GMT

آخرین یارانه معیشتی امسال کی واریز می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۰۲۲۹

آخرین یارانه معیشتی امسال کی واریز می‌شود؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، آخرین یارانه معیشتی بنزین امسال در هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. پرداخت این یارانه با گران شدن ۲۰۰ درصدی قیمت بنزین در پاییز سال گذشته از آذر ماه آغاز شد و شانزدهمین مرحله آن در ماه جاری پرداخت می‌شود.

اگر زمان‌بندی واریز یارانه‌ها که از دی پارسال آغاز شده در اسفند نیز پا برحا باشد، این یارانه روز یکشنبه آینده (۱۰ اسفند) واریز می‌شود و مبلغ آن نیز بین ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این که حدود هفت میلیون خانوار مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا دریافت کرده‌اند، سومین قسط این وام نیز از یارانه معیشتی اسفند آنها کسر می‌شود

طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، این یارانه به حساب ۶۰ میلیون نفر واریز می‌شود و خانوارهای یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت می‌کنند.

پس از پرداخت این یارانه، دولت موظف است دو یارانه نقدی و معیشتی کرونا را نیز واریز کند. یارانه‌بگیران نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی حدود ۷۸ میلیون نفر و یارانه‌بگیران کرونا حدود ۳۴ میلیون نفر هستند و با واریز این یارانه در اسفند پرونده یارانه کرونا بسته می‌شود.

پربیننده ترین پیش بینی سه موسسه معتبر برای نفت ۱۰۰دلاری قیمت نفت خام رکورد ۱۳ ماهه ثبت کرد سقوط قیمت نفت با قدرت گرفتن دلار/ انتظار افزایش عرضه جلوی رشد بازار را گرفت ادامه رالی قیمت نفت با وجود اثرات یخبندان تگزاس/ اطمینان از ثبات نرخ بهره آمریکا از عوامل صعود بازار شیل آمریکا دیگر تهدیدی برای اوپک نیست

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت بنزین قیمت بنزین برجام یارانه معیشتی واریز می شود هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، اطلاعات منتشر شده در خصوص جزییات واریز مطالبات سهامداران در هفته چهارم فروردین ماه امسال نشان می‌دهد که در این بازه زمانی، ۳ ناشر سود سنواتی و حق تقدم و ۱۱ ناشر سود جاری صاحبان سهام خود را پرداخت کرده‌اند. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Irn

دیگر خبرها

  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • اعزام کاروان ۸۵ نفره از استان همدان به سرزمین وحی
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • درخشش طلا در سبد سرمایه‌گذاران ایرانی