Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@14:59:00 GMT

شیوع کرونا در ناوگان پنجم آمریکا

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۰۲۵۳

شیوع کرونا در ناوگان پنجم آمریکا

به گزارش ایرنا از نشریه هیل، نیروی دریایی آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که ده ها نفر از ملوانان ناو "یو اس اس سن دیگو" مبتلا به ویروس کرونا شده اند و همچنین احتمال ابتلای چندین نفر دیگر در ناو "یو اس اس فیلیپین سی " وجوددارد و موضوع در حال تحقیق و شناسایی است.

در بیانیه نیروی دریایی آمریکا آمده است که تیم پزشکی در حال ردیابی و پیگیری نحوه ورود و منشا ویروس کرونا به ناوهای دریایی آمریکا در خاورمیانه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناو یو اس اس سن دیگو در حال حاضر در بحرین مستقر است و نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که همه موارد ابتلا به کرونا در کشتی قرنطینه شده اند و کشتی هم اکنون در وضعیت تردد محدود قرار دارد.

نیروی دریایی آمریکا به دلیل امنیت عملیاتی از افشای محل دقیق ناو یو اس اس فیلیپین سی خودداری کرد ولی افزود انتظار می رود از همه کسانی که احتمالاً در معرض تماس با افراد مبتلایان بوده اند درخواست شود تا سریعا مورد آزمایش قرار بگیرند.

ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا یک ناوگان فعال نیروی دریایی است که مسئولیت حفظ منافع آمریکا در خلیج فارس، دریای عمان، دریای سرخ، خلیج عدن و بخش‌هایی از اقیانوس هند را بر عهده دارد.

مرکز ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در کشور بحرین مستقر  فرماندهی آن بر عهده دریادار " ساموئل پاپارو"  است.

برچسب‌ها ویروس کرونا بحرین ایالات متحده آمریکا خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بحرین ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا بحرین ایالات متحده آمریکا خلیج فارس اخبار کنکور نیروی دریایی آمریکا یو اس اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاخ سفید به توقیف کشتی مرتبط با اسرائیل توسط ایران

کاخ سفید به توقیف کشتی MSC AIRES وابسته به رژیم صهیونیستی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «آدرین واتسون» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز شنبه گفت که واشنگتن فوری خواستار آزادی این کشتی و خدمه بین‌الملی آن است.

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید درحالیکه آمریکا هرگز حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت ایران در دمشق را محکوم نکرده، مدعی شد که توقیف یک کشتی غیرنظامی که دست به اقدام تحریک آمیز نزده، نقض آشکار قوانین بین‌المللی است.

واتسون در حساب ایکس خود مدعی شد که خدمه این کشتی شامل تبعه‌هایی از هند، فیلیپین، پاکستان، روسیه و استونی بودند. 

وی اینطور مطرح کرد که این باید محکوم شود و آمریکا با شرکای خودایران را برای اقدام‌هایش پاسخگو می‌کند.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

رزمندگان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز، شنبه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کردند.

برخی منابع خبری مدعی شدند این کشتی باری که  «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد، با پرچم پرتغال فعالیت می‌کند و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن است که مالک آن یک میلیاردر اسرائیلی به‌نام «ایال عوفر» است.

شرکت کشتیرانی زودیاک که در بانک‌های داده عمومی به‌عنوان مالک کامپو اسکوئر آمده، متعلق به ایال عوفر، میلیارد اسرائیلی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر دفاع آمریکا با ولیعهد بحرین
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تردد‌های دریایی در خلیج فارس
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و رگبار شدید باران
  • هشدار سطح نارنجی برای ترددهای دریایی در خلیج فارس صادر شد
  • ◄ کاهش سهم حمل ونقل ریلی در سفرهای نوروزی
  • اختلال در ترددهای دریایی خلیج فارس؛ از دریاها فاصله بگیرید!
  • صدور هشدار قرمز دریایی در هرمزگان
  • هشدار؛ فعالیت‌های دریایی را تعطیل کنید!
  • پیام توقیف کشتی باری توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • واکنش کاخ سفید به توقیف کشتی مرتبط با اسرائیل توسط ایران