Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: عملکرد تیم درمان در این مدت یکساله در مقابله با بیماری کرونا قابل تقدیر است و امیدواریم این تلاش آنان تا پایان این شرایط ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد« در خطبه های امروز نماز عبادی و سیاسی جمعه اصفهان به عملکرد تیم درمان در این یکساله اشاره کرد و اظهارداشت: عملکرد تیم درمان در این مدت در مقابله با بیماری کرونا قابل تقدیر است و امیدواریم این تلاش آنان تا پایان این شرایط ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اصفهان افزود: کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمام تلاش و همت خود را برای مقابله با ویروس کرونا بکارگرفتند تا جان افراد را حفظ کنند و بسیاری از پس تلاش این افراد سلامت ماندند و از مرگ دور شدند.

 

وی ادامه داد: وزیر بهداشت و درمان بسیاری به موضوع سلامت جامعه اهمیت داد و همواره خواهان سلامت جامعه بود و در تغییرات عددی مرگ و میرها واکنش می داد و نگران جان مردم بود.

 

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه کشورهای مدعی قادر به کنترل ویروس در کشورشان نبودند، تصریح کرد: این وضعیت بد در کشورهای آنان موجب بروز مشکلات زیادی شده و ادعاهای آن ها نتوانسته چاره گشایی کند.

 

وی به دستور رهبر معظم انقلاب برای خودداری از خرید واکسن آمریکایی و انگلیسی اشاره کرد و گفت: چنین دستوری به موقع و به جا بود ولی برخی که منافع خود را در چنین خریدی می دیدند همواره مخالفت و شکایت داشتند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: آنان واکسن مورد نیاز مردم کشورهای خود را تولید کنند و نیازی به صادرات به دیگر نقاط دنیا نیست و در آینده واکسن تولیدی کشورمان نیز عرضه خواهد شد.

 

*کمک به نیازمندان در شب عید

 

وی به فرارسیدن ایام نوروز و شرایط خاص معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: توزیع بسته های حمایتی برای نیازمندان مورد توجه عموم مردم باشد و برای چاره گشایی از مشکلات کمک کنند.

 

امام جمعه اصفهان بر رعایت اصول دینی و حرمت افراد نیز تاکید کرد و افزود: این کمک ها و حمایت های مردمی باید با حفظ حرمت انسان باشد و بی حرمتی نشود که ائمه جمعه و جماعات این مسائل را تذکر بدهند.

 

*تاکید رهبر انقلاب بر وحدت

 

وی به اجلاسیه نیم روزه مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: این برنامه در سال های گذشته به مدت سه روز برگزار می شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت نیم روز انجام شد که صحبت های مقام معظم رهبری بخشی از این برنامه بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر حفظ وحدت در این نشست تاکید کردند و همکاری دولت و مجلس برای رفع نیازهای مردم و پیشرفت کشور را تذکر و مورد توجه قرار دادند.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا اجلاسیه خبرگان رهبری نماز جمعه اصفهان اصفهان جمعه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی از پرداخت بیش از ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم استان خبر داد و گفت: به طور متوسط ماهیانه مردم استان بالغ بر یک میلیارد تومان صدقه به نیازمندان اهدا کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عبدالرحیم لطفی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 13 میلیارد تومان صدقه توسط امداد و مراکز نیکوکاری درسطح استان از سال گذشته تاکنون جمع‌آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 34 درصدی داشته است.

وی گفت: در این مدت بیش از 8 میلیارد و 364 میلیون تومان از طریق روش‌های الکترونیکی شامل کد ussd، اینترنتی، خودپرداز، موبایل سنا، واریزبه حساب، کارتخوان و...پرداخت شده است. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی بیان کرد: بیشترین درآمد صندوق‌های صداقات مربوط به صندوق‌های خانگی بوده که بالغ بر 9 میلیارد تومان از این محل جمع آوری شده و به طور متوسط ماهیانه مردم نیکوکار استان بالغ بر یک میلیارد تومان صدقه به نیازمندان اهداء کردند. 

وی، تعداد کل مشترکین صدقات را 198 هزار و 53 مشترک برشمرد وافزود: از این تعداد 106 هزار و 738 مشترک صندوق صدقات کوچک، 3 هزار و 507 صندوق بزرگ معابر واماکن و 87 هزار و 808 مشترک دارای کد QR هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده مردم خیر و نیکوکار نیز در سرفصل‌های جهیزیه، مسکن، درمان، اشتغال تحصیلی، موردی و... هزینه می‌شود. 

لطفی با اشاره به اینکه پرداخت الکترونیکی، آسان‌ترین روش کمک به نیازمندان است تاکید کرد: هم استانی‌های عزیز داخل و خارج از استان می‌توانند با شماره گیری#056*8877* در مرکز استان و در سایر ادارات با کد همان شهر، مبلغ صدقه خود را پرداخت تا در اولین فرصت به دست نیازمندان واقعی برسد.  

به گفته وی برای تمامی مشترکین صنادیق کوچک صدقات برچسب کیوآر کد نصب شده که می‌توانند علاوه برپرداخت صدقه فیزیکی به صورت الکترونیکی نیز پرداخت کنند. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی از طراحی و اجرای نرم افزار اختصاصی کمیته امداد با نام «سامانه نیکوکاری» در راستای هوشمندسازی خدمات و تسریع در کمک رسانی به نیازمندان، دسترسی آسان در واریز کمک، جلوگیری از استهلاک پول ملی و... خبر داد.

لطفی خاطرنشان کرد: همه هموطنان به ویژه هم استانی‌های داخل و خارج از استان می‌توانند با دریافت این سامانه از نرم افزار کافه بازار و نصب برنامه مذکور بر روی گوشی تلفن همراه خود، همه کمک‌های خود را به هر نیتی که دارند پرداخت کنند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • عملکرد بانکهای استان در حوزه مسکن روستایی خوب است و در حوزه مسکن شهری قابل قبول نیست
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر اصفهان
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی