Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها معتقد است که برای کسب عناوین قهرمانی فراوان باید هزینه های زیادی صرف شود.

تیم های منچسترسیتی و وست هم فردا (شنبه) و در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی باشگاه منچسترسیتی تایید می کند که کوین دی بروین برای بازی مقابل وست هم از آمادگی کاملی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گواردیولا راجع به وضعیت تمدید قرارداد دی بروین نیز می گوید:

 نمی دانم که چرا تمدید قرارداد دی بروین اینقدر طولانی شده است اما من دخالتی در این مسئله ندارم و از قرارداد فعلی او با باشگاه ما هنوز 2 یا 3 سال دیگر باقی مانده است.

از گواردیولا درباره قرعه آسان این تیم در لیگ قهرمانان اروپا سوال شد و او پاسخ داد:

وقتی که برنده می شوید، نابغه هستید و هنگامی می بازید، فاجعه هستید. زیاد به این صحبت ها گوش نمی کنم. بهترین چیز در انگلستان این است که مردم در اینجا نسبت به آلمان و اسپانیا کمتر صحبت می کند و اینجا از این لحاظ شرایط بهتری دارد. پس از 3 سال حضور در آلمان، از گلادباخ شناخت بسیار خوبی دارم. از کیفیت این تیم آگاه هستم و این را می دانم همه چیز چه قدر دشوار و پیچیده است.

گواردیولا آرزو دارد تا روزی همچون دیوید مویس و کارلو آنچلوتی در هر شرایطی آرامش خود را حفظ کند. او در این رابطه می گوید:

آرزوی من این است که روزی به این سطح برسم؛ آن ها در هر شرایطی آرامش خود را حفظ می کنند. در لحظات خوب، آن ها آرام هستند و در لحظات بد نیز آرام هستند. فردا بازی بسیار سختی مقابل وست هم داریم زیرا تمامی تیم های بزرگ مقابل آن ها متحمل سختی های زیادی شده اند. آن ها تیم خوبی هستند. نمی توانم اولین بازی خود در لیگ برتر انگلیس مقابل ساندرلند که در آن زمان دیوید مویس سرمربی آن ها بود را فراموش کنم. او رفتار خیلی خوبی با من داشت و توصیه های درباره لیگ برتر انگلیس به من ارائه داد.

گواردیولا پس از بازی با گلادباخ گفته بود که علت جام ها و پیروزی های پیاپی این تیم، هزینه های زیاد و جذب بازیکنان فوق العاده است. این سرمربی اسپانیایی مجددا در این باره صحبت می کند و می گوید:

علت این که منچسترسیتی طی 4 سال اخیر دستاورهای زیادی کسب کرد و در بازی های زیادی به پیروزی رسید، به دلیل بازیکنان سطح بالایی بود که در اختیار داشتیم. با در اختیار داشتن بازیکنان متوسط می توانید فقط یک عنوان قهرمانی کسب کنید. اگر خواهان کسب عناوین قهرمانی فراوانی هستید، به بازیکنان با کیفیتی نیاز دارید و برای جذب چنین بازیکنانی باید هزینه کنید. این عقیده من بود و کنایه نبود. من حقیقت را گفتم. وقتی که منچستریونایتد، میلان، سلتیک، رنجرز، بارسلونا یا رئال مادرید عناوین قهرمانی زیادی کسب می کنند به این خاطر است که آن ها پول بیشتری نسبت به سایر باشگاه ها دارند. هر سرمربی شیوه کاری خود را دارد.

گواردیولا ادامه داد:

این که علت پیروزی های ما هزینه های زیادی است که صرف کرده ایم، عقیده تنها یک روزنامه نگار نیست، بلکه بسیاری از آن ها چنین عقیده‌ای دارند. تنها علت پیروزی های ما فقط پول است و این باید عقیده درستی باشد، ما آن را پذیرفته‌ایم. باشگاه ما تشکیلات بسیار قدرتمندی دارد. اخلاق کاری و حرفه‌ای تمامی کارکنان ما در همه بخش ها فوق العاده است. طی 4 فصل اخیر، ما موفق به کسب عناوین زیادی شده ایم و برای انجام این کار باید بازیکنان با کیفیتی را در اختیار داشته باشید. در غیر این صورت انجام چنین کاری غیر ممکن است. برای جذب بازیکنان سطح بالا باید هزینه شود اما مردم می گویند که تنها علت موفقیت هایمان پول است و ما این را پذیرفته ایم و سعی می کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم.

اخبار داغ 

ارزش بازیکنان فعلی پرسپولیس؛ سیدجلال حسینی از قیمت افتاد، قیمت مهدی عبدی 16 برابر شد استقلال به مهدی قائدی مشکوک است بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کنفرانس خبری رونالد کومان به خاطر خونریزی نیمه کاره ماند / عکس همسر موراتا: پسرمان باعث شد آلوارو بیمار شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عناوین قهرمانی کسب عناوین باید هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شش هفته تا پایان لیگ بیست و سوم باقی مانده، پرسپولیس و استقلال رقابت نزدیک و پیچیده خود برای رسیدن به جام قهرمانی را ادامه می‌دهند و در این بین بسیاری از هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند که تیم آنها با ارائه نمایش بهتر، مستحق جام قهرمانی است و تیم حریف به دلیل آنچه آنها نمایش تدافعی می‌خوانند، از این شایستگی برخوردار نیست.

ویدئو: 330737

اما اوسمار نظر دیگری دارد و صحبت خود را اینطور شروع می‌کند: تیمی قهرمان می‌شود که آخر فصل بیشترین امتیاز را داشته باشد و امیدوارم این تیم پرسپولیس باشد.

او در پاسخ به این سوال که از بین دو مدعی قهرمانی کدام یک تیم بهتری هستند؟ توضیح داد: پاسخ به این سوال سخت است. فوتبال جالب است و همه آن را دوست دارند، چون روش‌های مختلف بازی دارد. ۱۰ دیگر کسی درباره بازی تیم‌ها حرف نمی‌زند و همه فقط یادشان است که کدام تیم قهرمان شده است. برای اینکه بگوییم تیمی خوب بوده، باید قهرمان شود. اگر قهرمان شویم همه از ما یاد می‌کنند و می‌گویند خوب بازی کرده و قهرمان شده است.

این سرمربی برزیلی درباره دو گانه نتیجه‌گرایی و نمایش زیبا نیز اینطور صحبت کرد: در لیگ تیمی که خوب بازی کند، توجه بیشتری جلب می‌کند و قهرمان می‌شود. در بازی‌های حذفی مهم پیروزی است اما در مجموع در فوتبال، وقتی خوب بازی کنی، برنده می‌شوی. در بلند مدت تیمی که خوب بازی کند برنده است.

اوسمار در خصوص شهرآورد نیز گفت: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!