Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@19:46:04 GMT

استقرار ایستگاه سلامت در ورودی شهر سی سخت

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۰۳۱۱

استقرار ایستگاه سلامت در ورودی شهر سی سخت

پریسایی گفت: تا پایان بحران زلزله در شهر سی سخت ایستگاه سلامت و انجام تست کرونا دایر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «ظفر پریسایی» عصر امروز (۸ اسفند ماه) با اشاره به اینکه افراد مختلفی از نقاط مختلف کشور وارد شهر سی سخت می شوند، اظهار کرد: با توجه به بدون علائم بودن بیشتر افراد مبتلا به کووید ۱۹، ایستگاه تست سریع کرونا در ورودی شهر سی سخت مستقر و از همه افرادی که از شهرهای دیگر وارد این شهر می‌شوند تست سریع کووید ۱۹ گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا به کمک های مردمی از سراسر کشور به شهر زلزله زده سی سخت اشاره کرد و گفت: افراد مختلفی به همراه کمک ها و وسایل اهدایی وارد این شهر می شوند، به همین دلیل بهداشت و درمان شهرستان در نظر دارد که از تمام این افراد در ورودی شهر تست سریع کووید ۱۹ را انجام دهند.

وی گفت: تا پایان بحران زلزله در شهر سی سخت ایستگاه سلامت و انجام تست کرونا دایر بوده و افرادی که دارای علامت یا علائمی از بیماری منحوس کرونا هستند به ایستگاه‌های مورد نظر و مستقر در شهر س سخت مراجعه نموده و تست سریع کرونا که به صورت رایگان بوده را انجام دهند.

     

 

            پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: زلزله سی سخت تست کرونا ایستگاه سلامت بهداشت و درمان سی سخت شهر سی سخت تست سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم ۲ ماهه بازرسی لرستان برای تکمیل پل شوراب

سعید رازانی در حاشیه بازدید از پل در حال ساخت شوراب، مسیر خرم‌آباد به پلدختر به خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه پل شوراب در مسیر شلوغ و پر ترددی قرار دارد و به نوعی در جاده ترانزیتی شمال به جنوب واقع شده، از این‌رو ضرورت داشته هر چه سریع‌تر تکمیل شود.
وی خاطرنشان کرد: از همان ابتدا که این پل تخریب شده بود، به منظور تسریع در احداث پل جدید، مکاتباتی با استانداری و دستگاه‌های مرتبط انجام گرفت.
مدیرکل بازرسی لرستان با اشاره به بازدید‌های مکرر از روند پیشرفت احداث پل جدید شوراب، تصریح کرد: پیمانکار پروژه باید هر چه سریع‌تر و طی ۲ ماه آینده کار را به اتمام برساند.
رازانی بیان داشت: تاخیر بیش از این از جانب بازرسی استان جایز نبوده و پیگیری‌های متعددی در جهت هر چه سریع‌تر شدن روند اجرایی پروژه انجام خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • استقرار تیم‌های عملیاتی واکنش سریع آبفای تهران برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده +فیلم
  • اولتیماتوم ۲ ماهه بازرسی لرستان برای تکمیل پل شوراب
  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • ورزش می‌تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند‌
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • ورزش می تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند