Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید اکبر موسوی امام جمعه اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: فقط در یک روز در مرکز شهرستان تست ۸ نفر مثبت شد و عملاً قلعه خواجه در وضعیت قرمز قرار دارد که در طول یک سال گذشته بی سابقه بوده است و ۱۱ شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار دارند.

او بیان داشت: کرونای جهش یافته انگلیسی در استان از جمله شهر‌های نزدیک ما شناسایی شده است و اخیراً ابتلا و مرگ و میر کودکان به کرونا به بیش از ۱۰درصد افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام موسوی افزود: به نظر می‌رسد با توجه به افزایش خرید‌های نوروزی و در پیش رو بودن تعطیلات و رعایت نکردن عده‌ای از مردم، در آستانه یک شرایط سخت و بی سابقه‌ای هستیم که مطمئناً از اکنون قابل پیشگیری و کنترل است.

امام جمعه اندیکا تصریح کرد: بهترین درمان پیشگیری از این بیماری با رعایت دقیق اصول بهداشتی از جمله شستن دستها، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از حضور در اجتماعاتی مانند مجالس شادی و غم... است.

انتهای پیام/م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: شاعران باید قرائت جدیدی در مورد اشعار و زمان حال داشته باشند و بتوانند مسائل روز را نیز به اشعار خود منتقل کنند.

دشتی بیان داشت: همانند شاهنامه که در آن از رستم نام برده شده است، در زمان حال رستم‌های زیادی در کشور وجود دارند که برای میهن اسلامی ایران جان فشانی کرده اند.

وی اظهار داشت: در  اردیبهشت  ماه  و در سالگرد شهادت استاد مطهری و روز معلم، گردهمایی شاعران معلم در یزد برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • ضرورت دسترسی عادلانه بیماران هموفیلی به دارو و درمان
  • خوشحالی ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان از اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه
  • اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه، کام ملت را شیرین ساخت
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز