Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام سامانه ماسک، در حال حاضر استان زنجان در بحران شیوع کرونا دارای ۵ شهرستان با وضعیت زرد و ۳ شهرستان با وضعیت آبی است و شهرستانی با وضعیت سفید و قرمز ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه اطلاع رسانی وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور (ماسک)، وضعیت استان زنجان در زمینه کنترل شیوع کرونا مناسب است به گونه‌ای که بر اساس نقشه آماری درج شده در این سامانه در حال حاضر در این استان ۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۳ شهرستان با وضعیت آبی است و شهرستانی در وضعیت سفید و قرمز وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس شاخص نمادهای این سامانه، رنگ آبی نشانه کم خطر، رنگ زرد خطر متوسط، رنگ نارنجی وضعیت پرخطر، رنگ قرمز نشانه وضعیت خیلی پرخطر است.

وضعیت شهرستان‌های استان زنجان در زمینه شیوع کرونا به شرح ذیل است:

وضعیت زرد:

زنجان

ابهر

خدابنده

طارم

خرمدره

وضعیت آبی:

ماه نشان

ایجرود

سلطانیه

کد خبر 477684

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زنجان ابتلا به کرونا در زنجان وضعیت کرونا در زنجان آخرین آمار کرونا در زنجان استان زنجان ماسک ویروس کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا در زنجان رنگ بندی کرونا در زنجان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بیمارستان‌ها به سامانه نوبت دهی الکترونیک متصل نیستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا مظهری افزود: ۱۲ شرکت دانش بنیان، سامانه نوبت دهی الکترونیک بیمارستان‌ها را راه اندازی کرده اند و همه بیمارستان‌های دولتی به این سامانه متصل هستند.

وی ادامه داد: البته بیمارستان‌های سازمان تأمین اجتماعی هنوز به سامانه نوبت دهی الکترونیک وزارت بهداشت متصل نیستند.

مظهری با بیان اینکه همه بیمارستان‌های دولتی به این سامانه متصل هستند، افزود: در شهرهای کوچک که شاید مراجعه چندانی وجود ندارد نیاز به این موضوع نبوده است.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت با بیان اینکه در بیمارستان‌های بزرگ همچون امام خمینی و شریعتی همه ظرفیت پذیرش بیمارستان به نوبت دهی الکترونیک اختصاص داده نشده است، ادامه داد: در اینگونه بیمارستان‌ها به علت ارجاع بیماران از سایر بیمارستان‌ها و حتی نیاز به مراجعه حضوری نمی‌توان همه ظرفیت نوبت دهی را به صورت الکترونیک اختصاص داد.

مظهری با بیان اینکه هم اکنون ۹۰ درصد مشکلات سامانه نوبت دهی الکترونیک برطرف شده است افزود: ۱۰ درصد در خصوص ارتقای سامانه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: معاونت درمان باید بیمارستان‌ها را ملزم کند بر اساس ضوابط، نوبت دهی الکترونیک را انجام دهند و برای جامعه نیز فرهنگ سازی شود تا بیشتر بر اساس سامانه nobat.behdasht.gov.ir وارد سامانه شوند و نوبت خود را بر اساس بیمارستان مورد نظر و تخصص و تاریخ مورد نظر انتخاب کنند.

کد خبر 6086326 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه
  • کدام بیمارستان‌ها به سامانه نوبت دهی الکترونیک متصل نیستند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ علت نارسایی کلیه
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان