Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بار دیگر تاکید کرد که همه باشگاه های برتر اروپا برای رسیدن به موفقیت پول خرج می کنند، همان قدر که صدرنشین لیگ برتر در نبرد برای رسیدن به چهارمین قهرمانی لیگ خرج می کند.

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا پس از پیروزی برابر مونشن گلادباخ در چمپیونزلیگ به طعنه گفته بود که موفقیت سیتیزن ها به دلیل پول خرج کردن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اکنون و پیش از بازی فردا برابر وستهام، گواردیولا بار دیگر بر این نکته تاکید کرده و گفته که رقبای سیتیزن ها نیز پول زیادی خرج رسیدن به موفقیت می کنند.

 

گواردیولا گفت: "ما این داستان را پشت سر گذاشته ایم اما همیشه با ما خواهد بود. نه فقط یک روزنامه نگار، بلکه بسیاری می گویند که تنها دلیل موفقیت ما پول است. این می تواند درست باشد، ما می توانیم این موضوع را قبول کنیم.

تیم های دیگری هم هستند که بودجه ای بیشتر از ما دارند و بیشتر از ما پول خرج می کنند."

 

 

در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه های دیگر هم با چنین انتقادی مواجه می شوند، گواردیولا گفت: "نه این فقط مختص ما است! می توانم بگویم که ما در 30 یا چهل سال گذشته در جمع باشگاه های برتر نبوده ایم.

وقتی یونایتد قهرمان شد به این دلیل بود که بیشتر از بقیه پول خرج کرد، همین موضوع در مورد بارسلونا و رئال مادرید هم صدق می کند.

من احساس نمی کنم که ما هم در این مورد فرق چندانی با بزرگترین باشگاه های جهان داشته باشیم، اما باید این انتقادات را بپذیریم و به بهترین شکلی که می توانیم کارمان را انجام دهیم."

 

سیتی در صورت پیروزی برابر وستهام  در روز شنبه، اختلاف خود در صدر جدول را با منچستریونایتد در رده دوم به 13 امتیاز خواهد رساند.

 

منچستر سیتی پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی پپ گواردیولا سرمربی پول خرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، ال‌کلاسیکو نبردی تعیین کننده در راه قهرمانی لالیگا بود. بارسا هشت امتیاز کمتر از رئال داشت و باید دیشب در برنابئو برنده می‌شد تا امیدهایش را زنده کند اما گل دقیقه 91 جود بلینگام اجازه نداد بارسا به یک امتیاز هم برسد.

رئال حالا یازده امتیاز بیشتر از بارسا دارد و به فاصله تنها 6 هفته تا پایان فصل، هفت امتیاز دیگر می‌خواهد تا قهرمانی خود را مسجل کند. ضمن اینکه رئال در بازی‌های رودررو با بارسا نیز بهتر نتیجه گرفته و هر دو را برده است که این هم یک مزیت دیگر است.

رئال و بارسا در سه هفته پیش رو بازی‌های مهمی پیش رو دارند. رئال جمعه به زمین سوسیداد می‌رود و بارسا دوشنبه میزبان والنسیاست. در هفته 34 رئال میزبان کادیز است و بارسا به زمین خیرونا می‌رود. رئال در هفته 35 میهمان گراناداست و بارسا میزبان سوسیداد. با فرض اینکه رئال و بارسا دو بازی بعدی خود را برنده شوند، رئال می‌تواند در هفته 35 و تساوی برابر گرانادا نیز قهرمانی خود را قطعی کند. 

بدیهی است که در صورت امتیاز از دست دادن بارسا در دو بازی بعدی و برتری رئال، قهرمانی رئال زودتر نیز مسجل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • یوان هانگ وای7 ؛ این خودرو را بیشتر با برند دایون می شناسید! (+تصاویر)
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • کمیته داوران هیچ فیلمی به بارسا نمی‌دهد!‏
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • شعارهای تمسخرآمیز هواداران رئال علیه ژاوی
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود