Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع عراقی از بروز ناآرامی در استان ذی‌قار و کشته شدن دست‌کم سه نفر خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه الجزیره از کشته شدن سه نفر از معترضان در درگیری‌های امروز استان ذی قار عراق خبر داد.

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، در درگیری‌های امروز میان تظاهرات کنندگان و نیروهای امنیتی در استان ذی قار، سه نفر هدف گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست دادند. دست کم 90 نفر دیگر هم در این درگیری‌ها زخمی شدند.

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق اخبار عراق ذی قار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی جمعی در شیکاگو/ یک کودک ۸ ساله کشته و ۱۰ تن زخمی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی‌ان‌ان، به‌دنبال وقوع تیراندازی جمعی در یکی از مناطق پرجمعیت شهر شیکاگو در آمریکا، دست کم یک کودک ۸ ساله کشته شد و ۱۰ تن دیگر زخمی شدند.

به گفته پلیس محلی، این تیراندازی در منطقه پرجمعیت «ساوت ساید» رخ داد و قربانی ۸ ساله پس از اصابت گلوله به سرش جان باخت. همچنین به گفته پلیس، دو کودک یک و هفت ساله نیز پس از اصابت چندین گلوله به شدت زخمی شده و در شرایط بحرانی به سر می‌برند.

گفته می‌شود که قربانیان بیرون از محل یک میهمانی خانوادگی جمع شده بودند و شاهدان عینی، از مشاهده یک خودروی مشکی در حال نزدیک شدن به محل حادثه و سپس اقدام به تیراندازی خبر داده‌اند. پلیس همچنان در حال تحقیقات است و هنوز هیچ مظنونی در ارتباط با این تیراندازی مرگبار بازداشت نشده است.

کد خبر 6078696

دیگر خبرها

  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله
  • کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله لبنان
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو/ یک کودک ۸ ساله کشته و ۱۰ تن زخمی شد
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا
  • شصت کشته و زخمی براثر سیلاب‌ها در افغانستان
  • یک کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو