Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@17:47:52 GMT

فعالان فهما در اسفراین به دست بوسی پدر شهید رفتند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۰۴۶۳

فعالان فهما در اسفراین به دست بوسی پدر شهید رفتند

فعالان کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا(سلام الله علیها) اسفراین به مناسبت روز پدر و میلاد مسعود و مبارک مولای متقیان، علی (علیه السلام) به دیدار پدر شهید «محمد باقر غلامیان» رفتند و بر دستان صبورش بوسه زدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «غلامحسن امیری» مدیر کانون فرهنگی و هنری محبان زهرا (سلام الله علیها) با اعلام این خبر گفت: اعضای کانون به همراه تنی چند از مسئولان از جمله مسئول نهاد رهبری و رییس دانشگاه آزاداسلامی اسفراین به مناسبت ایام پر برکت میلاد امیر مومنان حضرت علی (علیه السلام) به منزل شهید «محمد باقر غلامیان» رفتند و با تکریم و تجلیل مقام پدر شهید، روز پدر  را به وی تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

وی با عنوان اینکه این برنامه در قالب طرح سه شنبه های تکریم اجرا شد، افزود: شهید غلامیان از شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس است که در تاریخ ۲۴دی ماه سال ۶۵ به درجه رفیع شهادت نایل شده است.

 

 


وی همچنین در ادامه از آماده سازی و اجرای دو سرود توسط نوجوانان این کانون در گروه «کوثر ولایت» به مناسبت میلاد مولود کعبه خبر داد و در توضیح بیشتر گفت: دو سرود «ای شهیدان» و «شاه مردان» توسط نوجوانان مسجدی در میادین و معابر شهر اسفراین اجرا شد و مورد استقبال قرار گرفت.

 

 

 

وی راه اندازی و اعلام فراخوان پویش آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد به مناسبت میلاد علی (علیه السلام) با شعار «کلید این زندان در دستان توست» و نیز فراخوان تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی  را  نیز در ادامه برنامه های این کانون معرفی کرد. 

 

 


وی در تکمیل این خبر برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت علی (علیه السلام) به همت اهالی مسجد و هیئت محبان الزهرا(سلام الله علیها)، راه اندازی کاروان شادی در سطح شهر اسفراین، غبار روبی مزار شهدای گلگون کفن  اسفراین و شعار نویسی بر روی خودروها را نیز  به اهم برنامه های اجرا شده این کانون در ۱۳رجب اعلام کرد.

 

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون محبان الزهرا فعال کانون مسجد کانون مسجد علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولودی خوانی به مناسبت میلاد امام حسن (ع) در روستای خان آباد + فیلم

روز گذشته پانزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در اقصی نقاط کشور جشن میلاد برگزار کردند و سفره‌های افطاری برای روزه داران پهن کردند.

به همین مناسبت در روستای خان آباد از توابع شهرستان کبودرآهنگ استان همدان جشن میلاد برگزار شد و به امام حسن (ع) ابراز ارادت کردند.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: محمد گنجی - همدان

بیشتر بخوانید:

ویژه برنامه جشن میلاد امام حسن (ع) در گنبد کاووس + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • شعرخوانی محمود کریمی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • ضیافت افطاری در خیابان امام رضا (ع) به مناسبت میلاد امام حسن (ع) + فیلم
  • جشن میلاد کریم اهل‌بیت در سومین حرم اهل‌بیت + تصاویر
  • جشن میلاد کریم اهل‌بیت در سومین حرم اهل‌بیت + تصویر
  • مولودی خوانی به مناسبت میلاد امام حسن (ع) در روستای خان آباد + فیلم
  • جشن میلاد کریم اهل بیت علیه السلام در اروندکنار
  • جشن میلاد کریم اهل بیت علیه السلام در اروند کنار
  • پخت ۵ تن حلیم در گناوه به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)
  • فیلم I افطاری بزرگ 6 کیلومتری به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)
  • اطعام ۲۵ هزار زائر در شب میلاد امام حسن + تصاویر