Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@15:27:58 GMT

پیام ویژه ستاره این فصل پرسپولیس + سند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۰۵۱۶

پیام ویژه ستاره این فصل پرسپولیس + سند

حامد لک دروازه بان موفق این فصل پرسپولیس ، عکسی از خودش و سیامک نعمتی را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت : تو یه الماسی اونا نمیتونن بشکوننت .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حامد لک با انتشار پستی در صفحه شخصی اش در فضای مجازی پیام ویژه ای را به اشتراک گذاشت.
پیام اخیر دروازه بان اول پرسپولیس را می توانید در زیر ببینید:

تو یه الماسی اونا نمیتونن بشکوننت

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس اخبار پرسپولیس پرسپولیس حامد لک سیامک نعمتی لیگ برتر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران علی کریمی کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنجر از خودی: ستاره سابق مانع قهرمانی آرسنال!

به گزارش "ورزش سه"، درست مثل یک سال پیش، آرسنال فرصت این که سرنوشتش در اختیار خودش بماند را از دست داد و شکست 0-2 برابر استون ویلا باعث شد که این تیم بار دیگر صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را به منچسترسیتی واگذار کند. 

یکی از دلایل اصلی شکست روز گذشته آرسنال در دیدار برابر استون ویلا، درخشش مارتینز در دروازه این تیم بود که باعث شد این تیم به تنها تیمی تبدیل شود که تا به حال موفق شده است آرسنال را در هر دو بازی رفت و برگشت در خانه و خارج از خانه شکست دهد. 

شاگردان میکل آرتتا در این بازی 9 شوت در چارچوب داشتند اما موفق نشدند حتی یکی از آنها را وارد دروازه کنند و این مارتینز بود که چهره شاخص این بازی لقب گرفت. او چند توپ بسیار خوب را از کای هاورتز گرفت و یک مهار درخشان برابر تروسارد داشت و شاید اگر او نبود بازی در همین صحنه 0-1 به سود آرسنال می‌شد. 

این بازیکن در سن 17 سالگی با جدایی از اتلیتکو ایندپندینته به آرسنال پیوست و به صورت قرضی به آکسفورد یونایتد رفت. او در سال 2013 به شفیلد ونزدی ملحق شد و یک سال هم در این تیم ماند. او با وجود درخششی که داشت با رقابت سنگینی در آرسنال روبه‌رو شد. 

مارتینز باید با بازیکنانی چون مانوئل آلمونیا، لوکاس فابیانسکی، وویچک شزنی و ویتو مانونه رقابت می‌کرد و اولین حضورش در ترکیب آرسنال در جریان پیروزی 1-6 این تیم برابر کاونتری سیتی بود. 

او مجموعا 38 بازی برای آرسنال انجام داد که در 36 بازی در ترکیب اصلی قرار داشت و 41 گل هم دریافت کرد و در نهایت تصمیم گرفت راهی استون ویلا شود تا فرصت بازی بیشتری به دست آورد و همین اتفاق باعث شد که او به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم ملی آرژانتین انتخاب شود و جام قهرمانی جام جهانی را بالای سر ببرد. 

دیگر خبرها

  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • خنجر از خودی: ستاره سابق مانع قهرمانی آرسنال!
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • ساسولو 3-3 میلان: VAR ستاره دیدار پرهیجان
  • کهکشانی‌ها در مسیر قهرمانی
  • آشنایی کامل با 14 شوالیه شمسایی برای فتح آسیا
  • نگرانی جدی: کار ستاره یووه به بیمارستان کشید
  • آشوبی: پرسپولیس صاحب یک دروازه‌بان شایسته شد!
  • عکس‌| استوری احساسی ستاره استقلال برای تولد پسرش