Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@06:13:13 GMT

دوئل کریمی و ژاوی به سود یاران هرناندز

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۰۶۰۸

دوئل کریمی و ژاوی به سود یاران هرناندز

تیم های الدحیل و السد امروز از ساعت 17:15 در استادیوم عبدالله بن خلیفه ورزشگاه خانگی الدحیل برگزار کننده دیدار پایانی جام ولیعهد قطر بودند.

به گزارش ورزش سه؛ السد برای رسیدن به دیدار پایانی با یک گل از سد الریان گذشت و الدحیل نیز با نتیجه دو بر یک الغرافه را شکست داد. در همان دیداری که علی کریمی یک بار به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد و در ادامه با جبران اشتباه خود، یک گل نیز برای تیمش به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اولین عنوان قهرمانی فصل ۲۱-۲۰۲۰ فوتبال باشگاهی قطر را پیشتاز بلامنازع لیگ ستارگان قطر، السد، با پیروزی ۰-۲ بر الدحیل در فینال جام چهار جانبه جام قطر (Qatar Cup) از آن خود نمود.

 

 

بغداد بونجاح، مهاجم الجزایری السد، با دو گلی که در دقایق ۹ و ۷۷ وارد دروازه الدحیل نمود، عنوان قهرمانی جام قطر را از آن السد نمود. نکته جالب توجه در مورد این دیدار، تداوم طلسم گل نزدن های الدحیل مقابل السد در فینال ها بود. الدحیل در دو فینال گذشته مقابل السد در جام های شیخ جاسم و جام حذفی هم موفق به باز کردن دروازه این تیم نشده بود.

 

علی کریمی، هافبک ایرانی الدحیل ۹۰ دقیقه کامل در ترکیب این تیم حضور داشت اما نتوانست مانع از قهرمانی یاران ژاوی شود.

 

 

جام قطر رقابتی سالیانه مابین چهار تیم صدر جدول فصل گذشته لیگ ستارگان این کشور هست که نخستین جام سه گانه فوتبال قطر هست.

 

لازم به ذکر است که دو تیم الدحیل و السد تا پیش از این دیدار در 9 فینال جام های مختلف قطر به مصاف هم رفته بودند که سهم هر دو تیم 4 پیروزی بوده و یک دیدار نیز به تساوی انجامید که الدحیل در ضربات پنالتی به برتری دست پیدا کرده بود تا سهم یاران کریمی در این 9 فینال، کسب پنج عنوان قهرمانی باشد.

 

علی کریمی الدحیل قطر السد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی کریمی الدحیل قطر السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ گرمسیری به مدال نقره بسنده کرد + فیلم

رسول گرمسیری فرنگی کار وزن ۸۲ کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تایزو یوشیدا از ژاپن با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد و به مدال نقره رسید.

 او پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت. گرمسیری در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۷ از سد بکزات اورونخول اولو از قرقیزستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • شروع شاگردان شمسایی با یک دوئل/ کار سخت تیم ملی فوتسال ایران
  • پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ نشان طلا بر گردن محمدهادی ساروی
  • قهرمانی کشتی گیر مازندرانی در بازی‌های آسیایی قرقیزستان
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان؛ هادی ساروی به مدال طلا رسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ گرمسیری به مدال نقره بسنده کرد + فیلم
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا/ ده‌بزرگی در رده‌بندی
  • جنگ ستارگان انریکه و ژاوی در بارسلون/ مادرید‌ی ها به لانه زنبور‌ها قدم می‌گذارند