Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلاوی بینف، رئیس فدراسیون تکواندوی  بلغارستان در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی مشترک تیم ملی کشورش با ملی پوشان تکواندوی ایران بیان کرد: ملی پوشان تکواندوی ایران در بالاترین سطح ممکن هستند و به عقیده من تکواندوی ایران قطب تکواندو در دنیا به شمار می‌رود و در رقابت رو در رو برابر کره جنوبی، چین و کشور‌های مطرح حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم به این جا آمده ایم تا ببینیم چطور می‌توانیم مانند ایران به این اندازه خوب عمل کنیم. تکواندوی ایران با جنگجویانش مشهور است.

بینف در مورد رابطه اش با فرزاد ذوالقدری، سرمربی ایرانی تیمش اظهار کرد: برای من ملیت ایرانی یا بلغاری چندان مهم نیست. این دنیا از افراد خوب و بد تشکیل می‌شود و فرزاد از خوب‌های دنیا به شمار می‌رود. او مانند برادر من است. مطمئن باشید فرزاد می‌تواند سطح تکواندوی بلغارستان را به ایران برساند.  ما مسابقات کسب سهمیه اروپا را در کشور خودمان برگزار می‌کنیم و فکر می‌کنم برای رسیدن به المپیک توکیو شانس بالایی داریم.

او درباره حس و حالش از حضور در ایران بیان کرد: اولین باری نیست که به ایران سفر می‌کنم. پیش از این هم موفق شده بودم تا به این کشور زیبا بیایم. پیشرفت را در تمام زمینه‌ها، در ایران با چشمانم می‌بینم. از حسن ذوالقدری و محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندوی ایران بابت کمک و زحماتشان سپاسگزارم. فرزاد ذوالقدری، سرمربی ایرانی تیممان هم مانند برادر من است و از نزدیک شاهد زحماتش برای تیم ملی کشورمان هستم.

بیشتر بخوانید

موفقیت در مسابقات قهرمانی اروپا برایم اهمیت بالایی دارد/ مردم ایران بسیار مهمان نواز هستند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو تیم ملی بلغارستان تکواندوی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط شمشیرباز آذربایجان شرقی

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با حضور نماینده آذربایجان شرقی که پیش از حضور در جام جهانی مجارستان فاصله خود با سهمیه تیمی المپیک را به حداقل رسانده بود با صعود به جمع هشت تیم برتر این سهمیه را برای خود قطعی کرد و اولین سهمیه ورزشی در سال ۱۴۰۳ را برای ورزش استان و نخستین سهمیه تیمی ورزش ایران برای المپیک پاریس را کسب کرد.

 تیم ملی کشورمان در این جام با از پیش رو برداشتن تیم‌های اردن و مصر تا جمع هشت تیم برتر پیش رفت در حالی که ژاپنی‌ها از این صعود بازماندند.

با سهمیه تیمی که شمشیربازی برای سی و سومین دوره بازی‌های المپیک به دست آورد چهار ملی پوش کشورمان عازم پاریس خواهند شد.

فرزاد باهر ارسباران شمشیرباز پرافتخار استان به همراه دیگر نمایندگان اعزامی کشورمان در بخش انفرادی با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

گفتنی است کاروان ورزش ایران پیش از این و تا پایان سال ۱۴۰۲ صاحب ۱۶ سهمیه المپیک شده بود اما همه سهمیه‌ها در بخش انفرادی به دست آمده بود و بسکتبال، والیبال، فوتبال و هندبال از رشته‌هایی بودند که با حضور در میادین انتخابی نتوانستند صاحب سهمیه تیمی شوند اما شمشیربازی توانست نخستین سهمیه تیمی برای کاروان ورزش ایران در این بازی‌ها را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس
  • دعوت استاندار همدان از مسافران برای حضور در پایتخت تاریخ و تمدن
  • مبینا نعمت زاده؛ الماس تکواندوی ایران به دنبال طلا در پاریس | سهمیه‌های المپیکی
  • حسن یزدانی - کامران قاسم پور؛ جنگ تمام عیار برای یک سهمیه المپیک!
  • پاکدامن: گرفتن سهمیه تیمی المپیک اتفاق بزرگی است
  • جنجال در وزن حسن یزدانی
  • برای عدم تکرار اشتباه آتن در ۸۶ کیلو انتخابی برگزار شود
  • عکس| رسوا شدن ورزشکار حقه‌باز در المپیک
  • کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط شمشیرباز آذربایجان شرقی
  • نمایی زیبا از شهر توکیو (فیلم)