Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به تعلیق فدراسیون جودو از سوی فدراسیون جهانی، پس از پیگیری های فدراسیون جودو از طریق دادگاه CAS سرانجام دادگاه حکمیت ورزش ۲۶ شهریور ماه تشکیل جلسه داد، بعد از آن جلسه قرار بر این بود که پس از یک ماه فرصت که به طرفین داده شده بود، رای نهایی صادر شود اما بعد از به پایان رسیدن فرصت توافق دوبار به مدت دو ماه و نیم و دفعه بعد برای یک ماه رای دادگاه حکمیت ورزش تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت امروز هشتم اسفندماه بعد از دوبار تمدید رای دادگاه، ایمیل جدیدی از سوی دادگاه حکمیت ورزش به فدراسیون جودو ارسال شد و در متن این ایمیل این طور آمده است که رای دادگاه به مدت یک هفته دیگر تمدید شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند علی انصاریان فدراسیون جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت چند هفته از سال جديد رييس فدراسيون كبدى تصميم به معرفى دبير جديد اين فدراسيون گرفت. 
بر همين اساس با حكم عباس اورسجى، دبير فدراسيون كبدى على رشيدى به عنوان دبير جديد اين فدراسيون منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:
نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

دیگر خبرها

  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»