Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جنیفر ساکی»، سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری جمعه گفت واشنگتن آماده گفت‌وگوی دیپلماتیک با ایران است اما در جهت کاهش تحریم‌ها گام برنمی‌دارد. 

در حال تکمیل...

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ سفیر سابق انگلستان به ایران‌ستیزان + عکس

این براندازان ایران-ستیز، آن اندازه بی‌غیرتی و وطن‌فروشی را گردن گرفته‌اند که حمله رژیم جعلی به «خاک» نمادین ایران را هم به بهانه ستیز با جمهوری اسلامی، توجیه می کنند.

به گزارش سرویس جهان مشرق، در بین سرخط‌های تبلیغاتی که پیاده‌نظام فارسی‌زبان تل‌آویو برای توجیه جنایت رژیم اسراییل در هدف قرار دادن کنسول‌گری کشورمان در سوریه(البته با هدایت و حمایت مستقیم و غیرمستقیم موساد) مثل طوطی تکرار می کنند، یکی هم این است که چون در ساختمان کنسول‌گری شماری از نظامیان ارشد کشورمان حضور داشتند و به شهادت رسیدند، پس ساختمان کنسول‌گری ماهیت دیپلماتیک نداشته و رژیم ماهیتا تروریست و جنایت‌پیشه‌ی تل‌آویو مجاز بوده که آن را هدف قرار دهد!

حال، «کریگ ماری»، دیپلمات پیشین انگلستان، نویسنده و فعال سیاسی، در پست خود در ایکس، پاسخ قابل تاملی به ایران ستیزان داده است:

ماری نوشت:

"من به عنوان یک سفیر سابق بریتانیا و 22 سال دیپلمات حرفه ای، سوگند یاد می کنم.

تقریباً هر سفارت ایالات متحده یا بریتانیا میزبان یک ایستگاه سیا یا MI6 است. همه محل سکنای پرسنل نظامی هستند و بسیاری از آن‌ها به نیروهای ویژه خدمات می دهند.

این که اماکن دیپلماتیک ایران از نظر کیفی با بقیه{اماکن دیپلماتیک در دنیا} متفاوت بود، مزخرف است. "

دیگر خبرها

  • پایان حادثه امنیتی نزدیک ساختمان دیپلماتیک ایران در پاریس
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره تحولات اخیر منطقه
  • تهدید مسلحانه علیه کنسولگری ایران در پاریس | محاصره ساختمان دیپلماتیک توسط پلیس + فیلم
  • پاسخ سفیر سابق انگلستان به ایران‌ستیزان + عکس
  • ندای مواضع ضدونقیض از درون کاخ‌سفید؛ اسرائیل می‌تواند آمریکا را وسط تنش با ایران بیاندازد؟
  • فولکس‌واگن‌های ارزان‌قیمت آماده ورود به بازار
  • صادرات نفت روسیه با وجود تحریم رکورد زد
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با همتای ژاپنی