Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@00:37:56 GMT

شکستن ۳ رکورد کشوری توسط ۲ برادر مشهدی

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۰۹۲۳

شکستن ۳ رکورد کشوری توسط ۲ برادر مشهدی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،در ایام ولادت حضرت علی (علیه السلام )و در استادیوم امام رضا(ع)  رکورد سی و یک حرکت شنا بالانس در یک دقیقه و بیست و هفت پشتک تک پا در یک دقیقه توسط محمد امین نمازی ثبت شد.

همچنین برادر کوچک‌تر وی، بنیامین نمازی موفق شد تعداد ۴۴ غلط (گلوله) جلو پاجم را در یک دقیقه به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو برادر پس از ثبت این رکورد‌های ملی، سال آینده در بزرگ‌ترین رویداد ثبت رکورد جهانی در کشور ترکیه حضور خواهند یافت تا هر ۳ رکورد خود را در کتاب گینس به ثبت برسانند.


انتهای پیام// ر.ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش همگانی ورزش و جوانان رکورد جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری صبح دوشنبه در چهارمین جلسه دیدار مردمی اظهار کرد: چهارمین دیدار مردمی امسال است که در امتداد برگزاری ۴۸ نشست در سال گذشته، راهبرد نشست بی‌واسطه و چهره‌به‌چهره با مردم را دنبال می‌کند.

فرماندار مشهد گفت: البته به موازات شکل‌های دیگر ارتباط مردمی، در قالب این دیدارها تلاش داریم تا نفع دوطرفه به مردم و دستگاه‌های اجرایی برسانیم؛ زیرا بسیاری از این مطالبات، مدت‌هاست که در گیرودار مکاتبات اداری و بروکراسی سختگیرانه برخی دستگاه‌هاست و با رسیدگی مستقیم به آن‌ها، هم باری از دوش نهاد مربوطه برداشته می‌شود و هم کار مردم به سرانجام می‌رسد.

وی گفت: در وعده دیدار امروز به درخواست ۱۳۶ نفر رسیدگی شد تا این افراد به شمار بیش از ۸ هزار نفر مراجعه‌کننده در سال ۱۴۰۲ افزوده شوند.

داوری افزود: به‌طورکلی حدود ۲۰ درصد از مطالبات در حوزه مسائل حمایتی، ۲۰ درصد در عرصه تسهیلات، ۳۰ درصد مربوط به بخش اشتغال و مابقی مطالبات در عرصه ساخت‌وساز است.

کد خبر 6085610

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» و شکستن هژمونی آمریکا
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • پنج فوتبالیستی که ماراتن را تجربه کرده‌اند (عکس)
  • رکورد تاریخی ال‌کلاسیکو در اختیار بازیکنی غیرمنتظره
  • باز هم رئال، چقدر بدشانسی تو تراشتگن!
  • ۷۲ هزار دستگاه خودرو سال گذشته اسقاط شد