Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@19:43:10 GMT

لیست خرید خطیبی در تراکتور؛ کیانی در اولویت

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۰۹۴۸

رسول خطیبی بعد از یک دهه تجربه سرمربیگری در تیم‌های مختلف به ویژه در لیگ برتر، حالا در تراکتور به جایگاهی رسیده که تمام شرایط مورد نیاز برای موفقیتش فراهم است.

به گزارش تابناک ورزشی، این سرمربی ۴۲ ساله در حالی هدایت تیم پرمهره زادگاهش را به عهده گرفته است که برای رسیدن به موفقیت تنها به پیروزی نیاز دارد و باید هر چه سریعتر نقاط ضعف احتمالی تیمش را ترمیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این تفسیر او لیست بازیکنان ورودی‌اش را تعیین کرده است و می‌خواهد هر چه سریعتر تیمش را تقویت کند. در لیست درخواستی خطیبی ۶ بازیکن حضور دارند که از این میان در حالی گفته می‌شود انتقال مهدی کیانی از سپاهان تقریبا قطعی شده، اما ظاهرا برخی اختلافات مالی مانع از قطعی شدن این انتقال شده است. از سوی دیگر وی سامان نریمان جهان از لیگ آذربایجان، دو دفاع مرکزی، یک دفاع راست و در صورت لزوم یک وینگر ار نیز برای تقویت تیمش از مدیریت باشگاه درخواست کرده است.

مرتضی منصوری مدافع سپاهان دیگر گزینه خطیبی برای تقویت خطوط دفاعی‌اش است که مذاکرات با او نیز ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پروتکل الحاقی پهپاد کمان 22 روز پدر ایام البیض آزادراه غدیر مهدی کیانی سپاهان لیگ بیستم تراکتور رسول خطیبی تابناک ورزشی پروتکل الحاقی پهپاد کمان 22 روز پدر ایام البیض آزادراه غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پورکبگانی صبح یکشنبه از برگزاری نشست‌های دوره‌ای با مردم خارگ به منظور بررسی مشکلات و نیازهای آنان خبر داد و اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم که به نمایندگی از شما در مجلس شورای اسلامی برای تحقق برنامه‌های اولویت‌داری که می‌تواند منجر به توسعه و پیشرفت این جزیره شود، تلاش کنم.

وی افزود: اولویت‌های توسعه اقتصادی و برنامه‌هایی که برای جذب سرمایه‌گذاری، ایجاد فرصت‌های شغلی، توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی و ترویج کسب و کارهای محلی کارآمد و مؤثر باشد، باید احصاء شود.

نماینده منتخب بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این مسیر توسعه به عنوان نماینده شما مردم عزیز، بر بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل بار و مسافر، ارتقا امکانات شهری، بهبودزیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، فرهنگی و آموزشی و ارتباطات خارگ تاکید دارم.

کد خبر 6084268

دیگر خبرها

  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود