Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا فاضل شامگاه جمعه در گفتگوی خبری در خصوص آخرین وضعیت کرونا اظهارکرد: در حال حاضر گرگان تنها شهرستان نارنجی گلستان بوده و شهرستان های بندرگز، بندرترکمن، کردکوی، آق قلا، علی آبادکتول، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، گنبدکاووس و کلاله در وضعیت زرد هستند.

طبق گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان شهرستان های مراوه تپه، رامیان و گمیشان هم در وضعیت آبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضل بیان کرد: هم اکنون ۲۵۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های سطح استان بستری بوده که از این تعداد ۵۶ بیمار در آی سی یو و ۲۱ بیمار هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی از مردم خواست با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و شرکت نکردن در دورهمی‌ها از وقوع موج چهارم کرونا در استان جلوگیری کنند.

کد خبر 5156771

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان عبدالرضا فاضل دانشگاه علوم پزشکی گلستان ویروس کرونا ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز بوشهر مشهد زلزله کرونای انگلیسی اردبیل بارش برف عکس استانها شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان اعلام کرد پرواز ماهان امبرائر ۱۴۵چابهار زاهدان چابهار ظهر امروز بعلت وضعیت نامساعد جوی باطل اعلام شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی گفت: پیرو هشدار سطح نارنجی و قرمز شماره یک بارش‌های رگباری همچنان در استان ادامه دارد.
محسن حیدری افزود: از امروز تا فردا شب ، برای زاهدان، نیمه شمالی و شرقی، ارتفاعات شرقی و جنوبی سیستان و بلوچستان در برخی نقاط رخداد رگبار، رعد و برق شدید، بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی بویژه برای فردا پیش‌بینی شده است.
وی به شهروندان توصیه کرد: از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها، رودخانه‌ها و از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افراد در تردد‌های جاده‌ای و دریایی احتیاط کنند و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • تجمع طلاب و اساتید جامعه المصطفی گرگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است
  • جشنواره محصولات بومی‌محلی استان گلستان برگزار می‌شود
  • زمین لرزه فاضل آباد گلستان را لرزاند
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد